۶۴۲۰۵۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

ذوالفقارنسب:

به صعود استقلال و تراکتور، خیلی خوش‌بین نیستم

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است به جز پرسپولیس، دو نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی برای صعود از گروه‌های خود پیش رو دارند.

خبرگزاری تسنیم: بیژن ذوالفقارنسب درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و هم‌گروهی پرسپولیس با الوصل امارات، السد قطر و برنده دیدار نسف‌قارشی ازبکستان و الفیصله اردن اظهار داشت: هر چند فکر می‌کنم خیلی زود است در این باره صحبت کنیم چون تیم‌های حوزه خلیج فارس می‌توانند با بودجه مناسبی که دارند، بازیکنان خوبی جذب کنند. با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس در گروه خوبی قرار گرفته است.

وی درخصوص گروه تیم‌های استقلال و تراکتورسازی، با بیان اینکه گروهی که می‌توان به توفیق نمایندگان ایران امیدوار بود، گروه پرسپولیس است، گفت: استقلال در گروه سختی قرار دارد. متأسفانه این تیم باثبات نیست و قدرت همیشگی را ندارد که در لیگ قهرمانان آسیا، هدف‌گذاری کند. تراکتورسازی هم توان سال‌های گذشته را ندارد و جایگاه خوبی هم در جدول ندارد. این تیم باید در نیم‌فصل بازیکن بگیرد و خود را تقویت کند.

ذوالفقارنسب در مورد هم‌گروهی تراکتورسازی با الاهلی عربستان و الجزیره امارات خاطرنشان کرد: الاهلی امکانات بسیاری دارد، اما الجزیره تیمی متوسط است و مشخص نیست چه بازیکنانی به این تیم اضافه می‌شوند. در هر حال تراکتورسازی قدرت سال‌های گذشته را ندارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که چقدر به صعود تیم‌های ایرانی از گروه‌های خود امیدوار است، به تسنیم گفت: پرسپولیس به احتمال بیش از 75 درصد از گروه خود صعود می‌کند، اما دو نماینده دیگر ایران یعنی استقلال و تراکتورسازی باید خیلی تقویت شوند وگرنه با وضعیت موجود دو تیم، زیاد به صعود این دو تیم از گروه‌های خود خوش‌بین نیستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هیس

      لنگی

    • بدون نام

      اقای ذولفغارنسب شماکه پیش گو نیستید تو راخدا ما دیگه کاملا توراشناختیم دیگه نمیخواد پیش گو باشید میدونیم شما تو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس هستید نمیخواد جوه منفی علیه تیمهای دیگه بدید دست درد نکنه کارشناسی تورا تو برنامه های زنده تلوزیونی دیدم میگفتد تیم ملی باکیروش موفق نمیشه برعکس درومدلطفا نظر ندین

    • بدون نام

      حرف چرت نگو پیر خرفت,دیگه تو اسیا شانس تعیین کننده نیست,تیمی که جلو سپیدرود موقعیت نداشت جلوی تیمهای عربی میخاد چیکارکنه

    • محمد

      اکثرا کارشناسی هاش بر عکس در میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج