adexo3
۶۴۲۲۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اولتیماتوم دو روزه ماسکرانو به بارسلونا

ماسکی می‌خواهد هر چه زودتر تصمیم باشگاه را بداند.

طرفداری: خاویر ماسکرانو، مدافع آرژانتینی و ملی‌پوش بارسلونا که مایل است در زمستان از این تیم جدا شود، به باشگاه اولتیماتوم داده که امروز یا فردا تصمیمشان را درباره جدایی او بگیرند.

ماسکرانو تصمیمش را گرفته و می‌خواهد برای به دست آوردن فرصت بازی بیشتر در سال جام جهانی در نقل و انتقالات ژانویه از بارسا جدا شود. ماسکی ظاهرا این را به مدیران باشگاه نیز اعلام کرده و انتظار دارد با توجه به هفت فصل حرفه‌ای گری‌اش، با درخواستش موافقت شود. ماسکی از ماه سپتامبر و زمانی که والورده در سه بازی متوالی مقابل اسپانیول، یوونتوس و ختافه از او استفاده نکرد، نسبت به آینده‌اش مردد شد و حالا خواهان جدایی زودهنگام است. گرچه باشگاه معتقد است مصدومیت اومتیتی شاید نظر ماسکرانو را تغییر دهد اما چنین چیزی بعید به نظر می‌رسد.

به گزارش mundodeportivo، در چنین قابی، ماسکرانو به تازگی به باشگاه اولتیماتوم داده تا ظرف امروز و فردا تصمیمشان را درباره پیشنهادی که دارد، بگیرند. ماسکی قصد دارد با استفاده از حضور ایجنتش در بارسلونا، به زودی تکلیفش را مشخص کند. کاپیتان چهارم بارسا به باشگاه از پیشنهادی که دارد، خبر داده و منتظر تصمیم آنهاست. ظاهرا ماسکی از یک تیم چینی پیشنهاد دارد که حاضر است برای خرید او، بیش از پنج میلیون یورو هزینه کند. بارسا مایل نیست در این زمستان به یکی از بازیکنان مهمش اجازه خروج بدهد اما اگر ماسکرانو اصرار کند، احتمالا رضایت نامه اش را صادر کند.

در چنین قابی، مارکا امروز گزارش داد که اگر بارسلونا با خواسته ماسکرانو موافقت نکند، این بازیکن از آنجا که نمی‌خواهد روابط فوق العاده‌اش با باشگاه خراب شود، تا پایان فصل در نیوکمپ خواهد ماند. باید منتظر ماند و دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج