۶۴۲۳۲۹
۱۷ نظر
۵۰۰۰
۱۷ نظر
۵۰۰۰
پ

طباطبایی: استقلال خوب بازی نکرد؛‌ خوب گل زد

هادی طباطبایی در مورد پیروزی ۳ بر صفر استقلال مقابل سپاهان گفت:‌ در بازی دیروز به جای اینکه بگوییم استقلال خوب بازی کرد باید بگوییم خوب گل زد یک بخش از این گل‌ها را مدیون اشتباهات سپاهان بودیم البته نباید ارزش‌های استقلال را نادیده بگیریم.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: در بازی دیروز به جای اینکه بگوییم استقلال خوب بازی کرد باید بگوییم خوب گل زد.

هادی طباطبایی در مورد پیروزی ۳ بر صفر استقلال مقابل سپاهان گفت:‌ در بازی دیروز به جای اینکه بگوییم استقلال خوب بازی کرد باید بگوییم خوب گل زد یک بخش از این گل‌ها را مدیون اشتباهات سپاهان بودیم البته نباید ارزش‌های استقلال را نادیده بگیریم. در نیمه دوم یک بازی بی‌روح را مشاهده کردیم در شرایطی که استقلال راحت می‌توانست به روند خوب خود ادامه دهند یازده نفر بازیکن استقلال در پشت توپ و در حال دفاع بود.

وی افزود: شاید باید به این نوع بازی عادت کنیم. شفر در مصاحبه‌اش گفته بود استقلال ۱۱ نفره خوب دفاع می‌کند او باید بداند استقلال تیم کوچکی نیست ما تیمی بودیم که ۱۱ نفره خوب حمله می‌کردیم الان استقلال در فاز حمله دچار مشکل است. ما امروز پیروزی خوبی به دست آوردیم اما این ملاک ما نیست. در این هفته‌ها با تیم‌هایی بازی کردیم که خیلی نمی‌توانند عیار ما را مشخص کنند. سپاهان پتانسیل بالایی دارد ولی از لحاظ روحی، فنی و تاکتیکی دچار مشکل است برخی از بازیکنان این تیم امروز برای خودشان بازی می‌کردند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا او معتقد است که نباید با یک پیروزی پرگل خیال کرد مشکلات برطرف شده است، گفت: استقلال در بحث دفاعی خوب شده اما هنوز فشار چندانی را متحمل نشده است سپاهانی که امروز با استقلال بازی کرد مشکلات زیادی داشت. به هر حال باید منتظر دیدارهای آینده باقی ماند.

وی در مورد هم گروهی استقلال در لیگ قهرمانان با تیم‌های الهلال عربستان، الریان قطر و تیمی که در پلی‌آف مشخص خواهد شد، اظهار داشت: فکر می‌کنم بیشترین سختی کار در مورد خود استقلال است. استقلال باید خودش را درست کند و ضعف اصلی آنجا است. ما ابتدا باید مشکلاتی که خودمان داریم را حل کنیم و بعد به حریفان بپردازیم.

طباطبایی در مورد اینکه مشکل استقلال چیست، عنوان داشت: استقلال در ساختار حمله مشکل دارد این نوع بازی استقلال نیازمند ویژگی خاصی است که الان در تیم نمی‌بینم.

وی در مورد اینکه منظورش چه ویژگی‌است، گفت: استقلال ویژگی سرعت ندارد سرعت استقلال بسیار پایین است.

طباطبایی در مورد اینکه آیا استقلال باید به فکر مهاجمان جدیدی باشد، گفت: استقلال دچار تغییر و تحولات می‌شود بدون شک یک عده‌ از بازیکنان مورد توجه شفر نیستند برخی از بازیکنان می‌روند و عده‌ای جدید جذب می‌شوند باید دید در خط حمله چه جابجایی صورت می‌گیرد.

وی در پایان گفت: باید به استقلال فرصت داد. شفر دائم می‌گوید تیمش از لحاظ بدنی و تاکتیکی مشکل دارد اما او زمان کمی هدایت استقلال را برعهده نداشته است حداقل باید مشکل بدنی تیم حل می‌شد و کم کم از لحاظ تاکتیکی به هدف اولیه می‌رسید به هر حال صبر می‌کنیم تا ببینیم وضعیت استقلال به چه شکلی رقم خواهد خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این هادی جون از دوستان نزدیک داش منصوریانه.زیاد حرفاشو جدی نمیگیریم

    • علی

      راست میگی زیاد حرفشو جدی نگیرید تا تو آسیا به طوری فاجعه آوری حذف بشیم

    • محسن

      انصافا من پرسپولیسی بازی راتاآخرنگاه کردم ومنتظرباخت استقلال بودم ولی ازبازی استقلال لذت بردم وخوشحال شدم رقیبمان داردبه روزهای اوجش نزدیک میشودواین دورازانصاف است که زحمت تیم استقلال رولوث کنید..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اهادی لطفا اگه برا تیم مفید نیستید حاشیه ایجاد نکنید

    • امیر

      امان از پیشکسوتا

    • پویان

      تو سر پیازی یا ته پیاز که نظر میدی؟بر اساس کدام دانش مربیگری بحث فنی میکنی؟طرفداران از امثال شماها بیزارن

    • گ.و.ه.نخور

      زنده باد اس اس

    • بدون نام

      تیمهایی که بازی کردیم ضعیف بودن؟؟ مگه یادت رفته تا همین چند هفته قبل تیم آخر جدول بودیم؟؟ حالا میگی این بازیها عیار تیمو مشخص نمیکنه؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      ممنون آقا محسن.

    • بدون نام

      انصافا این بازی چه کمبودی داشت هادی خان.سراسر هیجان و حرکات ترکیبی.مرررررسی شفر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای طباطبایی شما دیگه مثل اقای روشن ساز مخالف نزنید یخورده هم انصاف خوب چیزیه اون هم برای پیش کسوت استقلال برادر من اقای منصوریا ن وقت بسیار داشت من تحلیل شما را بعد از بازی دیدم منصوریاان از سال قبل تا حالا حتی سیستم بازی را هم بدستذنیاورده بود در حالی که اقای شفر سیتم بازی مشخصی دارد وفقط بازیکنان را تعقیر میداد واین برای یک مربی خارجی که به نحوی درست هم راهنمایی نمیشه امری طبیعیست شما بازیهایی که اقای منصوریان از پارسال تا حالا انجام داده را دقت کنید وببینید با چند سیستم بازی کرد وچقدر بازیکن تست کرد من همین چند بازی اخر اقای شفر را با منصوریان را از شما خواهش میکنم مقایسه کنید بعد علیه کسی که هیچ.یک از این بازیکنان را تا حالا ندیده ونخریده مصاحبه کنید حد اقل نصف فرصتی که به دوست عزیزتون دادین به این پیرمرد کار بلد بدهید بعد شما واقای روشن انتقاد کنید حد اقل اقای روشن زمانی علیه مربی وتیم صحبت وایراد میگیرد که تیم نتیجه نگرفته باشد ولی ایراد شما دیگه نوبره یا حق

    • بدون نام

      بازی را نمیبرن میگن خوب بازی کردولی گل نزدن گل میزنن میگن خوب گل زدن ولی خوب بازی نکردن در هر صورت انتقاد انتقاد بس کنید دیگه

    • amir ali r

      درود برصداقت طبابایی.
      کاملا با طبابایی موافقم.
      بیچاره منصوریان!!!

    • رع

      راست گفتی آقا هادی. 3گل روی اشتباهات گلر مبتدی سپاهان زد وگرنه فقط دفاع میکرد

    • پیر مرد پرسپولیسی

      هادی خان ،از شما نه بعنوان یه پیشکسوت بلکه بعنوان یه کارشناس انتظار میرفت دراظهاراتتان عدالت را مدنظر قرار می دادید ،مگر امکان دارد که تیمی با بد بازی کردن سه گل بزند وپیروز از میدان خارج گردد ؟حالا اگر بایک گل نتیجه به پایایان می رسید می شد به شانس واقبال وقضا وقدر ربط داد ،ولی انصافا بعنوان یه تماشاگر فوتبال که 45سال است مسائل فوتبال وطنم را جدا از عرق رنگی به تیم خاص مورد علاقه ام ،تحول تاکتیکی رادراستقلا ل مشاهده می کنم وبرایم جای سوال است که چرا پیشکسوتان استقلال البته نه همه ی شان این همه زبان انتقادشان دراز است وانگاری که موفقیت تیم رافقط با خودشان می خواهند . اینگونه نقد های نا عادلانه فقط دلخوری هوادار رابدنبال دارد . یاحق

    • بدون نام

      واالله اینا تو تیم سمتی ندارن دوست ندارن تیم نتیجه بگیره.از بس عقده ای وخودخواه هستن.لعنت ب همچین ادمایی.البته اینا مقصر نیستن ما اینا رو زیادی گنده کردیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرس پولیس بازی با سپید رود با شانس واقبال برد تمام طرفدارانش وپیشکسوتان اون گفتن حرفه ایبازی کرد و اقتصلدی برد حالا استقلال با این همه بحران مدیریت ومربی سابق وبد یارگیری در اول فصل سه بر صفر برده این از حمایت هوا دار و پیشکسوتان راحت بگید پرس پولیسی هستیم قال قضیه را بکنید همه که میدونن دیگه توی باشگاه چه خبره اقای وزیر قرمزته افتخاری قرمزته بیچاره ابی که فکر کنم تنها طرفدارش من موندم یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج