۶۴۲۹۰۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

سایت فیفا:

شیرهای مراکش، قابلیت درخشش در ۲۰۱۸ را دارند

سایت فدراسیون جهانی فوتبال به بررسی تیم ملی مراکش پرداخته است.

ورزش سه: سایت فیفا در گزارشی به بررسی تیم ملی مراکش، حریف تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ پرداخته و نحوه صعود این تیم به جام جهانی و وضعیت احتمالی آنها در روسیه را بیان کرده است. گزارش فیفا درباره شیرهای اطلس بدین شرح است:

یازدهم نوامبر 2017 به عنوان یک روز ویژه در تاریخ فوتبال مراکش ثبت خواهد شد. در این روز بود که شیرهای اطلس با پیروزی 2 بر صفر مقابل ساحل عاج، جایگاه خود در جام جهانی را پس از 20 سال به دست آوردند.

این دستاورد همچنین باعث صعود ۸ پله ای مراکش در رنکینگ ماه نوامبر فیفا هم شد؛ صعودی که باعث شد هم اکنون این کشور در بالاترین جایگاه خود از سال ۲۰۰۸ تا کنون قرار بگیرد.
فرم فوق العاده مراکش

فرم ایده آل فعلی مراکش به سختکوشی این تیم زیر نظر هرو رنارد برمی گردد. این مربی که پس از کار در غنا به عنوان دستیار و همچنین سرمربیگری در زامبیا به مراکش آمده، سابقه دو بار قهرمانی جام ملتهای آفریقا با ساحل عاج و زامبیا را در کارنامه دارد.

صعود چشمگیر مراکش در رده بندی فیفا، پس از یک سری نتایج بسیار خوب از جمله برد ۶ بر صفر مقابل مالی و پیروزی با گل خالد بوطیب مقابل گابن به دست آمده است. پس از این نتایج، موفقیت در برابر ساحل عاج بود که باعث شد مهدی بن عطیه و هم تیمی هایش نام خود را به عنوان مسافران روسیه ثبت کنند.

رنارد پس از پیروزی آخر مقابل ساحل عاج اظهار داشت: «هدف اصلی من با مراکش صعود به جام جهانی بود. دو سال پیش ما از این نقطه بسیار دور بودیم؛ ولی با قوانینی که تنظیم کردیم و تفاهمی که بین بازیکنان وجود داشت، ما در زمین بازی هم به هدفمان رسیدیم.»
اثرگذاری در روسیه

تفکرات مربی فرانسوی حالا به سمت چالش دلهره آور شیرهای اطلس در جام جهانی چرخیده است. آنها در این تورنمنت با ایران، اسپانیا و پرتغال همگروه است و آنها می دانند که ادامه نتایج مثبت می تواند باعث صعود بیش از پیش آنها در رنکینگ فیفا شود.

با توجه به قرعه کشی روسیه، رنارد گفت: «پس از 20 سال غیبت، تیم مراکش در یک گروه مکارانه قرار گرفته است. ما می دانیم که استانداردها در جام جهانی بالا است. ما باید در مقابل قهرمان اروپا و اسپانیا بازی کنیم. تمرکز ما باید روی صعود به مرحله یک هشتم نهایی باشد و اصلا به حضور در تورنمنت اکتفا نکنیم. در جام 86 مراکش پرتغال را شکست داد. ما باید با اعتماد به نفس وارد جام شویم.»

هرو رنارد تمام ابزار لازم برای ایفای یک نقش مهم در روسیه را دارد. این ابزار شامل دفاع قاطع این تیم است که حتی یک گل هم در آخرین مرحله مقدماتی دریافت نکرده و البته خط حمله پرباری که ۱۱ گل را در ۶ بازی به ثمر رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران سه هیچ میزنتش!

    • بدون نام

      زنده باد مراکش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج