اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۲۹۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حاتمی: گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خوشحالم که نیم فصل اول لیگ برتر به پایان رسید و می‌توانیم برای تقویت تیم‌مان، بازیکن جذب کنیم.

خبرگزاری میزان: فرزاد حاتمی در خصوص تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: متاسفانه نتوانستیم مقابل فولاد خوزستان چندان عملکرد خوبی داشته باشیم، تلاش زیادی کردیم اما به هرحال در ضربات پایانی چندان دقت لازم را نداشتیم.

وی ادامه داد: ۲ امتیاز ارزشمند خانگی را از دست دادیم و از این بابت خیلی ناراحت هستم اما خوشحالم که نیم فصل اول لیگ برتر به اتمام رسید و من‌بعد می‌توانیم با جذب بازیکن، تیم‌مان را تقویت کنیم و حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم داشته باشیم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و هم گروه‌های تراکتورسازی تصریح کرد: مطمئنا ما گروه بسیار سختی داریم، تیم‌های الاهلی عربستان، الجزیره امارات و تیمی که از پلی‌آف هم گروه ما خواهند بود، شرایط بسیار خوبی دارند.

حاتمی افزود: ولی باید این موضوع را درنظر بگیریم که تیم ما قرار است متحول شود و در ۳ مسابقه مختلف، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهیم داشت که مطمئنا شرایط ما را بهتر می‌کند.

وی در رابطه با بحث احتمال برگزاری دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بی‌طرف خاطرنشان کرد: فوتبال بازی جوانمردانه است. ورزش باید سرمنشا دوستی‌ها باشد، ۲ کشور سوای بر مسائل سیاسی که دارند، نباید این مسائل به ورزش هم سرایت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج