adexo3
۶۴۳۹۵۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عاشوری: به قهرمان نیم فصل چیزی نمی دهند

علی‌ اصغر عاشوری هافبک تیم فوتبال فولاد می‌گوید: نه قول قهرمانی و نه قول سهمیه می‌دهیم فقط قول می‌دهیم بهترین عملکردمان را از فولاد ببینید.

ورزش سه: علی‌ اصغر عاشوری، هافبک تیم فوتبال فولاد درباره نیم فصل و شرایط این تیم می‌گوید: نیم فصل اول را خیلی خوب به پایان رساندیم ولی به قول یکی از مربیان اگر حتی قهرمان نیم فصل هم باشید، کسی چیزی به شما نخواهد داد.

او در ادامه می‌گوید: فولاد پیش از فصل تغییرات بسیاری داشت و زمان بسیاری صرف شد تا بتوانیم هماهنگ شویم و هر چه جلوتر رفتیم توانستیم عملکردمان را بهتر و بهتر کنیم و همدلی و هارمونی خوبی که در فولاد وجود داشت ما را در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار داد.

وی افزود: فولاد از لحاظ عملکردی امسال خیلی بهتر از سال گذشته بود و با وجود تغییراتی که در این تیم به وجود آمد به خوبی بازی کردیم و توانستیم نتایج خوبی هم بگیریم.

هافبک فولاد درباره عملکرد خودش می‌گوید: عملکردم خیلی بد نبوده و من تا اینجای لیگ 4 گل و 2پاس گل داشتم. بیشتر از این ها نیز در پاس‌های ماقبل پاس گل نهایی تاثیرگذار بودم. من هافبک طراحم و یک هافبک طراح بیشترین کارش ارسال پاس گل است.

عاشوری در پاسخ به سوالی که آیا می‌توان فولاد را مدعی دانست گفت: ما تمام سعی و تلاشمان را می کنیم اما باتوجه به اینکه پرسپولیس خوب نتیجه گرفته و تیم خوبی هم دارد، این کار سخت است. نه قول قهرمانی و نه قول سهمیه می‌دهیم فقط قول بهترین عملکرد را به هوادارانمان خواهیم داد.

او در مورد آنکه به پیراهن تیم‌ملی فکر می‌کند یا نه هم می‌گوید: خیلی سخت است نظر آقای کی‌روش را به خودت جلب کنی؛ اما من تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و به چشم بیایم. من همیشه امید به دعوت شدن دارم و برای آن تلاش می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م ح

      اقای عاشوری تو بیا نیمه بالا اون وقت حرف از قهرمانی نیم عصل وآخر فصل بزن اره دادا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج