۶۴۴۰۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقلالی‌ها در فکر تمدید با جباروف

یکی از اشتباهات بزرگ باشگاه استقلال در فصل گذشته تعلل در تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم بود که در نهایت به همین دلیل بهترین بازیکنان‌شان در پایان فصل جدا شدند.

ایران ورزشی: یکی از اشتباهات بزرگ باشگاه استقلال در فصل گذشته تعلل در تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم بود که در نهایت به همین دلیل بهترین بازیکنان‌شان در پایان فصل جدا شدند.

استقلال فصل گذشته و بخصوص در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشت و بازیکنان این تیم در وضعیت مطلوبی به سر می‌بردند اما چه کسی می‌تواند منکر این شود که در بین همه بازیکنان خوب استقلال، کاوه رضایی و رابسون جانواریو شرایطی کاملا ویژه داشتند و می‌شد این دو را، بهترین بازیکنان فصل گذشته آبی‌ها نامید. در حالی که مسوولان این باشگاه فرصت زیادی در طول فصل گذشته داشتند تا قرارداد این دو بازیکن و بسیاری دیگر از بازیکنان خوب را که قراردادشان در شرف اتمام بود، تمدید کنند، تعلل در تمدید قرارداد با ستاره‌ها باعث شد تا باشگاه استقلال تاوان سنگینی در این فصل بدهد.

جانواریو و کاوه رضایی جذب دو باشگاه اروپایی شدند و تمدید با چند بازیکن دیگر از جمله نورافکن، سیدمجید حسینی، امید ابراهیمی به سختی و با مبالغی فراتر از آنچه که انتظار می‌رفت عملی شد. این اتفاق گویا تجربه‌ای شده برای مسوولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال و آنها در نظر دارند با تجربه فصل گذشته، در نیم فصل دوم قرارداد بازیکنانی که قراردادشان در شرف اتمام است را تمدید کنند. شواهد نشان می‌دهد یکی از اصلی‌ترین اهداف باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد، هافبک ۳۵ ساله و مجرب این تیم است. سرور جباروف که با ۳۵ سال سن در اوج آمادگی به سر می‌برد و در نیم فصل اول قطعا بهترین بازیکن آبی پوشان بود بازیکنی است که مد نظر باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج