اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۴۱۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: در لیگ جزیره، بارسلونایی بازی می‌کنیم

سرمربی اسپانیایی سیتی به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی ارزشمند برابر منچستر یونایتد پرداخت.

ایسنا: ‌به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی در دیدار بزرگ هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس توانست با نتیجه ۲ بر یک منچستریونایتد را در اولدترافورد شکست دهد و قهرمان نیم فصل نخست شود.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت‌: بسیار خوشحالم که در این دیدار بزرگ توانستیم به پیروزی برسیم. پیروز شدن در اولدترافورد و استمفوردبریج چیزهای زیادی را ثابت می‌کند. با این حال هنوز تکلیف تیم قهرمان روشن نشده است و باید به تلاش خود ادامه‌ داد.

او افزود: ما در ابتدا هم گفتم که می‌خواهم طرحی نو در لیگ جزیره دراندازیم. خوشبختانه موفق شدیم در لیگ جزیره مانند بارسلونا بازی کنیم و این جذابیت و زیبایی فوتبال را نشان می‌دهد. ما به هدف خود رسیدیم و نمایشی بسیار خوب از خود نشان دادیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در ادامه سخنان خود ‌اضافه کرد: این پیروزی اعتماد به نفس ما را بسیار بالا برد. بازی‌های سخت زیادی پیش رو داریم. در لیگ برتر انگلیس هیچ دیداری آسان نیست. غیر ممکن است که تکلیف قهرمانی را نهایی بدانیم. پیروزی در اولدترافورد لذت بخش است. با هوش بسیار بالایی بازی کردیم.

گواردیولا در پایان درباره اعتراض ژوزه مورینیو به داوری افزود: من چنین چیزی را قبول ندارم. فصل قبل هم چنین سخنانی مطرح شد. تیمی که ۷۵ درصد مالکیت توپ را در اختیار دارد شانسی به پیروزی نرسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج