۶۴۴۳۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شیخ ویسی: به دنبال رضایتنامه هستم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در حال حاضر با این شرایط سخت از تیم قصد جدایی دارم و به دنبال مذاکره با باشگاه استقلال خوزستان هستم تا رضایت‌نامه را از باشگاه بگیرم.

خبرگزاری فارس: وحید شیخ ویسی در مورد مذاکره باشگاه سپاهان با او و احتمال جدایی از استقلال خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر هیچ باشگاهی با من صحبت نکرده و من با هیچ تیمی مذاکره نکردم، با توجه به شرایط نابسامان تیم استقلال خوزستان و اینکه از پارسال بیش از ۵۰ درصد طلب داریم و با توجه به اینکه تا به امروز در فصل جدید ۳۵ درصد از قراردادمان را نداده‌اند، به احتمال زیاد از تیم استقلال خوزستان جدا می‌شوم.

وی در ادامه تأکید کرد: در ۱۸ ماه گذشته هیچ‌یک از مسئولین به تعهداتشان عمل نکردند، در صورتی که من و بازیکنان با تمام توان به تعهداتتمان عمل کردیم و با جان و دل برای تیم بازی کردیم. قرار است امشب جلسه‌ای برگزار شود و ممکن است پولی به باشگاه تزریق شود، ولی در حال حاضر با این شرایط سخت از تیم قصد جدایی دارم و به دنبال مذاکره با باشگاه استقلال خوزستان هستم تا رضایت‌نامه را از باشگاه بگیرم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باید به فکر خودم باشم، حتی اگر در تیمی هم حضور نداشته باشم،‌خانه نشستن بهتر از این است که در باشگاهی بازی کنم که هیچ‌یک از مسئولانش به تعهداتشان عمل نمی‌کنند، در حال حاضر به فکر خودم هستم که کارم را انجام بدهم، بالاخره سال جام جهانی است، به دنبال این هستم که با تمام تلاش بازی کنم تا شرایط بهتری پیدا کنم.

وحید شیخ‌ویسی در خصوص اینکه در تمرینات استقلال خوزستان هم شرکت نکرده بود، گفت: راجع به این موضوع باید بگویم که مسافرت بودم و از باشگاه اجازه گرفتم. تا رسیدم به دفتر باشگاه رفتم و صحبت‌های جدایی‌ام را مطرح کردم، چرا که باشگاه به تعهداتش عمل نکرد، به دنبال مذاکره با مدیران باشگاه هستم تا رضایتنامه‌ام را بگیرم.

وی در پایان تأکید کرد: باشگاه سپاهان هیچ صحبتی با من نکرده و من هیچ حرفی بابت اینکه قرار است به سپاهان بروم مطرح نکردم، خارج از کشور بودم و اطلاعی بابت مذاکره مسئولان باشگاه سپاهان ندارم، این حرف‌ها شایعه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج