adexo3
۶۴۷۰۵۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بحران زیبای برانکو برای انتخاب بازیکن آماده

سرمربی سرخپوشان در میانه میدان تیمش با بحرانی زیبا مواجه شده است. پرسپولیس برانکو در بهترین دوران خود به سر می‌برد.

وطن امروز: سرمربی سرخپوشان در میانه میدان تیمش با بحرانی زیبا مواجه شده است. پرسپولیس برانکو در بهترین دوران خود به سر می‌برد. با این همه بازیکن آماده و سرحالی که پرسپولیس در اختیار دارد، سرمربی این تیم کار سختی برای انتخاب ترکیب تیمش در همه پست‌ها دارد اما در میانه میدان جنگ تمام‌عیاری بین هافبک‌‌های آماده پرسپولیس وجود دارد و این جنگ با بازگشت احمد نوراللهی زیباتر هم خواهد شد. پرسپولیس برای پست هافبک تهاجمی ۳ گزینه بسیار آماده دارد و برانکو کار سختی برای انتخاب کردن بین آنها دارد. مسلمان با دادن ۷ پاس گل در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ قرار دارد. او تلاش زیادی از خود نشان می‌دهد و بسیار آماده است.
مهندس سرخپوشان با پاس‌‌های طلایی خود در حال معرفی کردن یک آقای گل جدید به فوتبال ایران است و علی علیپور بهترین استفاده را از این پاس‌ها برده است. با وجود آنکه او در چند دیدار نیمکت‌نشین شد اما با توجه به آسیب‌دیدگی رسن دوباره به ترکیب اصلی بازگشته و آمادگی بالایی را از خود نشان داده است. اما جایگزین او بشار رسن عراقی هم با آمادگی بالایی که دارد بدون شک برانکو را وسوسه خواهد کرد. رسن تکنیک بالایی دارد. او خوب شوت می‌زند و با هوش بالا و حرکات انفجاری خود گزینه بسیار خوبی برای میانه میدان پرسپولیس است. رسن در دیدار برابر بادران نشان داد شایستگی رسیدن به ترکیب اصلی را دارد. او یک پنالتی گرفت و یک پاس گل هم داد تا همه‌کاره پرسپولیس در این دیدار باشد. برانکو علاقه خاصی به این هافبک عراقی پیدا کرده است و باید دید آیا با بازگشت او به شرایط بازی همچنان به مسلمان بازی می‌دهد یا تصمیم دیگری خواهد گرفت. سیامک نعمتی دیگر هافبک تهاجمی پرسپولیس است که او هم در دیدار برابر بادران آماده نشان داد و می‌تواند انتظارات برانکو را در میانه میدان برآورده کند. سرمربی سرخپوشان اگر به‌جای استفاده از ۲ هافبک تدافعی از ۲ هافبک تهاجمی استفاده کند، بازی پرسپولیس به مراتب زیباتر و هجومی تر از الان خواهد شد.

غایب بزرگ پرسپولیس برابر صنعت نفت

پرسپولیس در دیدار جام حذفی برابر صنعت نفت آبادان یکی از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار ندارد. پرسپولیس در دیدار برابر بادران توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد تا به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. سرخپوشان در این مرحله باید به مصاف صنعت نفت آبادان بروند. پرسپولیس در این دیدار حساس یکی از کلیدی‌‌‌‌‌ترین بازیکنان خود را به احتمال خیلی زیاد در اختیار نخواهد داشت. وحید امیری در دیدار برابر بادران با آسیب‌دیدگی مواجه شد و نتوانست به بازی ادامه دهد البته خیال برانکو به‌خاطر نیمکت بسیار خوبی که دارد راحت است. در دیدار قبلی سیامک نعمتی به جای وحید امیری به میدان رفت و توانست نمایش خوبی از خود نشان دهد.

چوک از پرسپولیس می‌‌رود

مربی تیم پرسپولیس از این تیم جدا خواهد شد و برادر سرمربی تیم جایگزین او می‌شود. سرتن چوک، مربی تیم فوتبال پرسپولیس طی روزهای آینده از کادر فنی تیم پرسپولیس جدا خواهد شد و برای ادامه فعالیت‌ مربیگری به کرواسی بازخواهد گشت. چوک قرار است پس از بازگشت به کرواسی به عنوان مدیر تیم‌های ملی در رده پایه فعالیت کند. همچنین قرار است زلاتکو ایوانکوویچ، برادر برانکو سرمربی تیم پرسپولیس جایگزین او شود. زلاتکو در سال ۱۳۸۴ به عنوان سرمربی تیم برق شیراز فعالیت می‌کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لنگی

      چرت چرامینویسین پنالتی اینکه نگرفت داورگرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج