adexo3
۶۴۷۳۶۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پراندلی آماده مربیگری در تیم ملی ایتالیا

چزاره پراندلی مدعی شده اگر هزار بار دیگر هم از تیم ملی فوتبال ایتالیا پیشنهاد کار داشته باشد همه آن‌ها را قبول می‎کند چون رد کردن آن کاری غیرممکن است.

خبرگزاری مهر: در حالی که تیم ملی فوتبال ایتالیا به دنبال سرمربی جدید است، چزاره پراندلی مدعی شده اگر این تیم هزار بار دیگر هم به او پیشنهاد بدهد هر بار حاضر است تا پیشنهاد را قبول کند.

ایتالیا بعد از ناکامی در رسیدن به رقابت‎های جام جهانی سرمربی‌اش را کنار گذاشته و فدراسیون فوتبال این کشور هنوز مربی‌ای برای تیم ملی‎شان انتخاب نکرده است.

چزاره پراندلی، سرمربی اسبق فیورنتینا اما در این باره به فاکس اسپورت گفت: اگر پیشنهادی داده شود درباره‌اش فکر می‎کنم. البته باید پروسه خوبی هم پشت این پیشنهاد باشد. هرگز نمی‎شود تماس تیم ملی را رد کرد. اگر هزار بار دیگر هم به من پیشنهاد دهند من قبول می‎کنم.

او درباره ونتورا هم گفت: با او ابراز همدردی می‎کنم. می‏خواستم به او زنگ بزنم و بعد از بازی با سوئد با او صحبت کنم. اما نمی‎دانستم این کار درست است یا نه. احساس بدی برایش داشتم و می‏‌خواستم به او بگویم خودش را سرزنش نکند. مشکل از او نبود، مشکل از سیستمی بود که کار نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج