۶۴۷۶۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نوشی صوفیانی: حواسم به علیپور و منشا هست

اعتماد فراز کمالوند به او در ۴ بازی آخر صنعت نفت آبادان و حضورش در فهرست ثابت این تیم، نشان از رضایت کادرفنی از عملکرد داود نوشی صوفیانی داشت.

ایران ورزشی: اعتماد فراز کمالوند به او در ۴ بازی آخر صنعت نفت آبادان و حضورش در فهرست ثابت این تیم، نشان از رضایت کادرفنی از عملکرد داود نوشی صوفیانی داشت. با توجه به حضور سوشا مکانی در تمرینات صنعت نفت، بازی با پرسپولیس فرصت خوبی است تا او خودی نشان دهد و در رقابت با سوشا برای ایستادن در دروازه صنعت نفت قدری پیش بیفتد. نوشی صوفیانی در نیم فصل اول ۶ بازی و ۸ گل خورده دارد. او در بازی اول صنعت نفت در جام حذفی مقابل سپاهان بازی کرد و توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد. او هفته گذشته در بازی مقابل پرسپولیس ۲ گل خورده اما می‌خواهد این بار با شناخت بیشتری مقابل مهاجمان سرخ‌پوش بایستد.

نیم فصل اول برای صنعت نفت آبادان چطور گذشت؟

از نظر تیمی ما از ابتدای فصل می‌خواستیم در پایان نیم فصل به رتبه تک رقمی برسیم که شکرخدا توانستیم به جایگاهی که می‌خواستیم برسیم. حالا باید با تلاشی مضاعف در نیم فصل دوم برای کسب سهمیه تلاش کنیم. اگر بخواهم درباره خودم بگویم در مجموع با صحبت‌هایی که با کادرفنی داشتم، از عملکردم راضی بودند.

اما 8 گل خورده در 6 بازی آمار چندان خوبی برای یک دروازه‌بان نیست.

ببینید. وقتی تیم برنده یا بازنده می‌شود، کل مجموعه در آن دخیل هستند. فقط نمی‌توان تقصیر را به گردن یک بازیکن انداخت. از دروازه‌بان و دفاع تا فوروارد همه دخیل هستند. بخصوص درباره تیم ما که همه چیز در آن روی برنامه است و کافی است یک نفر اشتباه کند تا روی عملکرد کل تیم تأثیر بگذارد.

نگران این نیستی که نیم فصل دوم برایت زیر سایه سوشا بگذرد؟

نه اصلاً. سوشا دروازه‌بان خوب و بزرگی است اما کادرفنی ما ثابت کرده که برایش عملکرد بهتر بازیکنان در تمرینات مهم است. درست مثل نیم فصل اول که واقعاً هرکسی در تمرینات بهتر بود در دروازه قرار می‌گرفت.

البته در بررسی‌هایی که روی تیم شما انجام شده، مشخص شده که ضعف اصلی تیم در عمق دفاع است.

اینها مسائلی است که کادرفنی باید درباره‌اش صحبت کند اما در ۵، ۶ بازی آخر، صنعت نفت با تیم‌هایی مثل تراکتورسازی، سپاهان و پرسپولیس بازی کرده که از نظر ساختار و بازیکن در میان بهترین تیم‌های ایران هستند. البته امیدواریم که در نیم فصل دوم با کارآیی بهتری بتوانیم در مسابقات حاضر شویم.

البته نکته دیگری هم درباره گل خوردن‌های تیم شما این است که بیشترین گل‌های‌تان را در 15 دقیقه پایانی دریافت کرده اید.

این اتفاق در بازی با پرسپولیس افتاد و به خاطر این بود که ما ۴، ۵ روز قبل با استقلال خوزستان بازی کرده بودیم و فشردگی بازی‌ها باعث شده بود که بازیکنان فرصت مناسبی برای ریکاوری پیدا نکنند. به نظر من در کل فشردگی بازی‌ها مهم‌ترین عامل گل خوردن‌های تیم ما در دقایق پایانی بازی است.

نکته مثبت درباره صنعت نفت این فصل، عملکرد بهتری بود که این تیم در بازی‌های خانگی داشته.

درست است. البته هر تیمی که میزبان است سعی می‌کند از امتیاز میزبانی‌اش به نحو احسن استفاده کند. بخصوص ما که هوادارانی داریم که تا دقیقه ۹۰ تشویق مان می‌کنند.

فصل‌های پیش اما خیلی از بازیکنان معتقد بودند که در بازی‌های خانگی اتفاقاً استرس بیشتری داشته‌اند.

بله، حضور تماشاگران طبیعتاً استرسی هم برای بازیکنان به همراه دارد اما ما در این فصل توانستیم این استرس را به خوبی مدیریت و در جهت مثبت از آن استفاده کنیم.

بعد از اعتراض‌هایی که داشتید، مشکلات مالی‌تان برطرف شد؟

متأسفانه هنوز برطرف نشده اما امیدواریم زودتر این اتفاق بیفتد. البته این را باید در نظر بگیریم که این روزها مشکلات مالی گریبان همه تیم‌ها را گرفته است.

در ارزیابی نیم فصل اول، بازیکنان برزیلی تیم از همه بهتر بوده‌اند.

شما اگر به فهرست بازیکنان ما نگاه کنید متوجه می‌شوید که در هر پستی بازیکنان خیلی خوب و کارآمدی داریم. اینکه برزیلی‌ها به چشم می‌آیند به خاطر عملکرد خوبی است که سایر بازیکنان در پست‌های دیگر داشته‌اند. در واقع این نشان می‌دهد که کار تیمی ما خوب بوده است.

در بازی قبل مقابل پرسپولیس 2 گل خوردی. آیا در این مدت توانسته‌ای روی نقاط ضعفت طوری کار کنی که اشتباهات بازی قبل تکرار نشود؟

من درباره گل‌هایی که در بازی با پرسپولیس خورده‌ام با کادرفنی صحبت کردم و مثل همه گل‌های دنیا توپ به پای دفاع خورده و کمانه کرده داخل دروازه و من روی گل‌ها مقصر نبوده ام. ضمن اینکه اتفاقاً بعد از بازی، کادرفنی به من گفت که از عملکردم راضی بوده است. البته کادرفنی قطعاً با بررسی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس در تمرینات آخر نکاتی را به ما خواهند گفت که در جام حذفی کمک مان می‌کند.

صددرصد در این بازی باید توجه ویژه‌ای به علیپور داشته باشی.

پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است و مطمئناً بازی مقابل این تیم خیلی سخت است. با توجه به پستی که دارم باید حواسم به مهاجمان این تیم باشد. بخصوص که در بازی قبل هم علیپور و هم منشا خیلی خوب کار کردند و باید در این بازی با تلاش و تمرکز بیشتری حاضر شوم.

در جام حذفی مهارت دروازه‌بان در مهار پنالتی اهمیت ویژه‌ای دارد. برای پنالتی گرفتن تمرین کرده ای؟

پنالتی گرفتنم بد نیست. دو فصل پیش وقتی دروازه‌بان شهرداری تبریز بودم در جریان بازی با راه آهن یک پنالتی گرفتم. برای این بازی اما هنوز تمرین ویژه‌ای برای پنالتی انجام نداده‌ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج