اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۸۳۸۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش فتاحی به برگزاری بازی در هوای آلوده‌تر

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به برگزاری بازی پرسپولیس و صنعت نفت در هوای آلوده‌تر نسبت به روز گذشته واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: سعید فتاحی در مورد تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: امروز (سه‌شنبه) شاخص آلودگی هوا در منطقه ۲۲ (ورزشگاه آزادی) زیر۱۰۰ است. این در حالی است که شاخص زیر ۱۵۰ هم برای برگزاری بازی بلامانع بود.

وی در واکنش به این سؤال که شاخص آلودگی هوای تهران روز گذشته هم در منطقه ۲۲ زیر ۱۰۰ بود اما چرا بازی استقلال و ایران‌جوان بوشهر لغو و بازی پرسپولیس و صنعت نفت قرار است برگزار شود تصریح کرد: بهتر است موضوع را کالبد شکافی نکنید. دیروز بازی لغو شد چون در دیگر مناطق تهران هوا آلوده‌تر بود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه بازی قرار است زودتر از زمان اعلام شده برگزار شود و آیا این وجود هماهنگی‌ها برای برگزاری بازی با ارگان‌ها صورت گرفته است، گفت: بازی ساعت ۱۴:۳۰ انجام می‌شود و همه‌ هماهنگی‌ها برای این ساعت صورت گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بوشهری

      آقای فتاحی،کالبد شکافی نداره شما میخواستی طرفدارای ایرانجوان که هر کدومش اندازه ده نفر طرفدار استقلال تیمشون رو تشویق میکردن برگردن بوشهر که بیش از دویست نفر برگشتن ،شما میخواستی اسماعیلی و برزای و کریمی بازی کنن شما تو هوای آلوده تر هم بازی برگزار کردی پس بهونه الکی نیار

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ۶۶۶۶۶۶

        برهرچی آدم حروم خوره لعنت اصلافوتبال ارزش این چیزا رو داره که بااحساسات هوادارابازی میکنیدمعلوم نیست پشت پرده فوتبال چه خبره یه کلام بگیداس دق لال تولیگ براقهرمانی شانس نداره گفتن شایدبتونه بااین کارا یه جام بیاره واقعافقط بایدتاسف خورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج