۶۴۸۶۱۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

عبدالله‌زاده: کمالوند برود، پشت سرش خواهم رفت

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به خبر جدایی فراز کمالوند از نیمکت این تیم واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: علی عبدالله‌زاده پس از صعود تیمش به مرحله نیمه‌هایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. خدار را شاکرم که بچه‌های ما امروز در روز خوب‌شان بودند، جنگیدند، دویدند و به لطف خدا توانستم با زحمات آنها گل بزنم. در پنالتی‌ها هم بازیکنان ما ضربات خوبی زدند و توانستیم برنده شویم. البته هدف ما بردن پرسپولیس نبود، پرسپولیس مثل سپاهان یکی از پله‌هایی بود که ما باید برای قهرمانی طی می‌کردیم. هر وقت توانستیم جام را بالای سر ببریم، آن وقت کاری کرده‌ایم.

وی درباره شرایط مالی و بی‌توجهی مسئولان تیم گفت: کمالوند سال اول است که به اینجا می‌آید و تازه فهمیده است که اینجا چه خبر است. من اولین روز فوتبالم را در نفت آبادان شروع کردم. کلاً این مشکل را دارند که قول می‌دهند اما به آن عمل نمی‌کنند. از پارسال 35 درصد طلب دارم. امسال هم گفتند که در نیم فصل اول 30 درصد و در بین فصل هم 40 درصد می‌دهند که تا الان 20 درصد داده‌اند. در حالی که از پارسال تمام بازیکنان خارجی و آنهایی که هم‌پستی من بودند و روی نیمکت می‌نشستند، همه پول‌شان را گرفتند و رفتند، اما من با 35 درصد طلب از فصل قبل ماندم. نمی‌دانم دلیلش چیست که آنها پول خود را گرفتند و رفتند. آنها ذخیره ما بودند و این ما بودیم که تیم را در لیگ برتر نگه داشتیم.

بازیکن صنعت نفت ادامه داد: کمالوند هم به خاطر حق ما این کارها را می‌کند. باید دست او را ببوسیم. کمالوند نیازی به این پول‌ها ندارد. این سومین درگیری است که به خاطر پول داریم، در درگیری‌های قبلی من نفر اول بودم که رفتم. بچه آبادان هستم و تیم را دوست دارم و چند سال است که در آن فیکس هستم. ولی اگر کسی حقم را ندهد، برای آن همه کار می‌کنم. اگر کمالوند برود، اولین نفری هستم که پشت سرش می‌روم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب بفرما تشریف ببر!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج