adexo3
۶۴۸۹۹۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جماعتی: جایی می‌روم که بیشتر در چشم باشم

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌خواهد در تیمی بازی کند که بیشتر به چشم بیاید.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد جماعتی در مورد جدایی‌اش از سپیدرود رشت گفت: من با هدف‌های خاصی به سپیدرود رفتم، ولی شرایط این تیم خوب نبود. سپیدرود از لحاظ امکانات با مشکل مواجه بود و از طرفی من با اینکه ۱۱ بازی برای آنها انجام داده بودم، اما فقط ۱۰ درصد از مبلغ قراردادم را گرفتم. در نهایت ۴۰ درصد از پولم را بخشیدم و فقط با گرفتن ۱۰ درصد از مبلغ قراردادم جدا شدم.

وی ادامه داد: بازی در زمین چمن مصنوعی بسیار سخت بود و شرایط طوری بود که نمی‌توانستم خودم را نشان بدهم. یکسری مسائل دست به دست هم داد تا در نهایت تصمیم به جدایی بگیرم. می‌خواهم به جایی بروم که پیشرفت کنم و بیشتر در چشم باشم. البته باید بگویم که از حضور در بین مردم رشت و همچنین هواداران سپیدرود خاطرات خوبی دارم.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال سپیدرود تصریح کرد: متأسفانه یکسری از افراد شایعاتی را ایجاد کردند که من مصدوم هستم، ولی این موضوع فقط در حد یک شایعه است. من اگر مصدوم باشم دنبال تیم نمی‌گردم و باید بگویم که در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم. من سه سال پیش مصدوم بودم و زحمت کشیدم و آن آسیب‌دیدگی برطرف شد.

جماعتی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که برای آینده فوتبالی‌ام انتخاب درستی داشته باشم و بتوانم در نیم‌فصل دوم خودم را نشان بدهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج