اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۹۷۳۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

کاوه رضایی: همسرم قربانی من شد!

مهاجم تیم شارلوای بلژیک گفت: هیچ‌کس در ایران انتظار این هماهنگی و پیشرفت سریع من در فوتبال بلژیک را نداشت.

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم شارلوای بلژیک گفت: هیچ‌کس در ایران انتظار این هماهنگی و پیشرفت سریع من در فوتبال بلژیک را نداشت.
کاوه رضایی گفت: هیچ‌کس در کشورم انتظار نداشت این‌قدر سریع با فوتبال بلژیک و تیم شارلوا هماهنگ شوم. امروز نتایج قابل مشاهده است و این موفقیت در همه جا پیچیده شده است. جایی که پیش از خروج به شدت تحت‌نظر بودم و تمام این مسائل باعث می‌شوند تا کارهای بیشتری انجام دهم. می‌خواهم به کسانی که تردید داشتند نشان دهم انتخابم درست بوده است.

ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا که با به ثمر رساندن ۹ گل در فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک یکی از برترین گلزنان رقابت‌ها است ادامه داد: این مسئله همیشه در ذهن من است که می‌خواهم هر روز پیشرفت کنم و دوست دارم آن را ببینم. به همین خاطر سخت کار می‌کنم. اهداف شخصی بلندپروازانه‌ای برای خودم در نظر گرفته‌ام. کار در شارلوا سخت‌تر می‌شود و ما باید بیشتر کار کنیم تا به پیروزی رسیم.

کاوه رضایی سپس با اشاره به نقش همسرش در موفقیت‌های اخیر او در فوتبال باشگاهی بلژیک گفت: او همه چیز را قربانی کرد تا به من در بلژیک بپیوندد و کمکم کند. به لطف حضورش می‌توانم تلاش صددرصدی‌ام را معطوف فوتبال کنم. اگر همسرم خودش را قربانی نمی‌کرد امروز در این جایگاهی که هستم نبودم و به این نتایج نمی‌رسیدم.

مهاجم شارلوا در واکنش به جدایی احتمالی در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی اروپا و وجود پیشنهادهای متعدد بلژیکی و خارج از این کشور اظهار داشت: من تازه به بلژیک آمده‌ام و در آغاز ماجرایی در شارلوا هستم. تنها موضوعی که امروز برای من مهم است گلزنی و ادامه مسیر پیشرفت خواهد بود. اگر هم پیشنهادهایی وجود داشته باشند بستگی به باشگاه شارلوا دارد. باشگاه تجزیه و تحلیل خواهد کرد و سپس به یک راه‌حل فکر می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      اوه اوه چه فداکاری ای!!
      خب وظیفه ی هر زنی بودن در کنار شوهرشه این کجاش فداکاری بوده ؟؟؟تازه از ایران رفته بلژیییییک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخ ندیده

      • بدون نام

        خانم ایشان خودش ورزشکار حرفه ای بوده و به خاطر کاوه رضایی ورزش رو کنار گذاشته

      • میلان

        حالا اون بنده خدا خواست از زنش تقدیر تشکر کنه شما چرا مثل خاله زنکا دنبال مطلب میگردی آقا سعید.خیلی از زنا هستن که شوهرشونو تنها میزارن.

      • بدون نام

        زنی که خودش رو قربانی موفقیتهای شوهرش کنه یک دیوانه ست . دوره قربانی شدن زن برای مرد گذشته .البته این فوتبالیست هم توضیح نداده که چطور همسرش خودش رو قربانی اون کرده! اینکه زنش رفته بلژیک مثلا قربانی شده ؟!!

      • بدون نام

        تو ایران که ورزش حرفه ای زنان بیشتر شوخیه و خیلی ها تو سن بیست و پنج سالگی بازنشسته میشن و میرن برای مربی گری!! ولی اگه خانم ایشون فقط بخاطر موفقیتهای شوهرش این کار رو کرده باعث تاسفه .تا وقتی زنها خودشون رو در اولویت قرار ندهند و دیگران بخصوص مردان خانواده شون رو بر خودشون ترجیح بدهند جنس دوم و تحقیر شده و بی حقوق باقی می مانند.

      • فرهاد

        همسر ايشون:
        فرنوش شیخی (زادهٔ ۱۳۶۹ خورشیدی در گرگان) ملی پوش والیبال بانوان ایران و بهترین دفاع روی تور بانوان ایران است. وی لقب بهترین سرعتی زن والیبال ایران را داراست. فرنوش شیخی در مسابقات مالدیو که مرحلهٔ اول مقدماتی قهرمانی جهان بود به همراه سودابه باقر پور دیگر ملی پوش ایران به عنوان برترین بازیکن پست خود یعنی دفاع روی تور شد
        فقط يه سرچ كوچيك لازم بود به جاي اين همه تهمت و افاضه فضل!

    • عرفان

      چه مسخره همسرم

    • علیرضازمان

      رفته اون ور بدون حجاب بگرده
      بعد تومیگی فداکاری

    • بدون نام

      همسرش یکی ازملی پوشان والیبال بانوان بودوبخاطرهمین مجبورشدوالیبال وکامل کناربگذاره وبره بخاطرهمین داره میگه فداکاری کرده گرفتی حالا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تاباهاش شبها بخوابه

    • دختر باید تاجی باشه

      بعضی ها چقدر حسودن خوب فداکاری کرده از خواسته خودش گذشته عضو تیم ملی بانوان بوده خیلی از خانم ها حتی به خاطر شغلشون قید زندگی مشترک میزنن.

    • کریم

      خواهشا شلوغش نکنید وجود زنش الزامی بود بدون زن که نمیشه

    • بدون نام

      خبررو کامل بدید مثلا اگه فداکاری کرده چرا مگه چیکار کرده !!!اصلا تیتر بامتن نمیخونه !!

    • محمد

      تقدیر خوبه ولی فداکاری کلمه خوبی نیست
      بنظرم کلا خوب کاری کرده خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج