adexo3
۶۵۱۱۸۰
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

کاظمیان: زور بُردن پرسپولیس را ندارند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه می‌گویند دست برانکو خوانده شده را قبول ندارم اما به هر حال غیبت بازیکنی مثل وحید امیری در عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس تأثیرگذار است.

خبرگزاری فارس: جواد کاظمیان در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، گفت: به نظرم پرسپولیس در نیمه اول خیلی بهتر بازی کرد و در نیمه دوم به نظر می‌آمد آنها بیشتر به دنبال حفظ نتیجه هستند. از طرفی فولاد خوزستان مهاجمان سرعتی و زهرداری داشت که در نهایت هم بازی مساوی به پایان رسید. باید به این نکته اشاره کنم که فولاد تیم سوم جدول است و حریف دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس نبود. به نظر من مساوی در اهواز و در خانه حریف نتیجه بدی نیست و شرایط در جدول به گونه‌ای رقم خورد که پرسپولیس فاصله‌اش را با رقبا حفظ کرده است و کار برای تیم‌های پایین‌تر سخت است که بخواهند به پرسپولیس برسند.

وی درباره اینکه برخی‌ها معتقدند تاکتیک برانکو لو رفته و دستش برای رقبا باز شده، اظهار داشت: من چنین مسأله را به هیچ عنوان قبول ندارم به هر حال باید پذیرفت که غیبت بازیکنی مثل وحید امیری که بازیکن خلاقی هم است در نتیجه‌گیری پرسپولیس تأثیرگذار بود. او بازیکنی است که در ضدحملات عملکرد خوبی دارد و هم توپ‌گیری خوبی انجام می‌دهد و هم ضربه آخر را خوب می‌زند، نبود او کاملاً احساس می‌شود. من این مسائل را قبول ندارم اما به نظرم تیمی که در بالای جدول قرار دارد و از نظر امتیازی از رقبایش خیلی بالاتر است شاید به آب و آتش همیشگی نزند البته فولاد در زمین خودش بازی می‌کرد و تماشاگران خودش را هم داشت و من می‌دانم بازی در ورزشگاه غدیر چقدر سخت است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر شما بازیکنان پرسپولیس به خاطر همین اختلاف امتیاز بی‌انگیزه شده‌اند، گفت: به نظر من پرسپولیس بی‌انگیزه نشده و مردم به خوبی می‌دانند که این تیم مدتهاست که در لیگ برتر نباخته است. فکر می‌کنم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس با ۱۴، ۱۵ امتیاز بالاتر نسبت به رقبایش قهرمان لیگ خواهد شد. از طرف دیگر تیم‌های پایین‌تر زور متوقف کردن پرسپولیس را ندارند و پرسپولیس با اختلاف امتیاز می‌تواند قهرمان شود. رقیبی برای رقابت با پرسپولیس در لیگ امسال نیست و شاید این موضوع باعث شود بازیکنان به جای صد درصد از ۹۰ درصد توانشان استفاده کنند اما این طور نیست که بگوییم پرسپولیسی‌ها بی‌انگیزه شده‌اند.

کاظمیان درباره اینکه شفر از استقلال تیم خوبی ساخته و شاید اگر پرسپولیس کمی امتیاز از دست بدهد این تیم برای سرخ‌پوشان خطرساز خواهد شد، افزود: به هر حال در فوتبال امکان هر اتفاقی است اما استقلال در نیم‌فصل اول امتیازات زیادی از دست داد و همین حالا هم 14 امتیاز از پرسپولیس عقب‌تر است. شفر تیم خوبی ساخته اما در بهترین حالت استقلال می‌تواند در رده دوم یا سوم لیگ قرار بگیرد.

وی در مورد اینکه آیا بهتر نیست برانکو در پرسپولیس تغییر سیستم بدهد و چنین انتقاداتی از این دست در فضای مجازی علیه پرسپولیس به راه افتاده، افزود: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد به هر حال انتقادات شروع می‌شود مطمئناً برانکو کارش را به خوبی بلد است و بهتر از همه ما می‌داند که باید برای موفقیت تیمش چه برنامه‌ای در پیش بگیرد. به نظر من باخت به نفت آن هم در ضربات پنالتی یک حادثه بود و دیروز هم پرسپولیس در خانه حریف به تساوی رسید. این انتقادات بی‌انصافی است و مطمئناً پرسپولیس در بازی‌های بعدی بهتر هم خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صبر کن داداش!!!

      پاسخ ها

      • رضا جعفری

        وایسادم

    • بدون نام

      اگر کمک فدراسیون دولت داوران نبود الان لنگیها ته جدول بودند نمونه اش دیروز

      پاسخ ها

      • abdollah

        اقای استقلالی با یه برد بهار نمیشه شاهنامه اخرش خوشه هنوز به تیمهای قلدر نخوردید همین فولاد مطمئن باشید یقه تون رو میگیره وتیم صنعت نفت هم توابادان براتون دردسر درست میکنه

      • حنانه پرسپوليسی

        استقلاليا لطفا خفه شن و راجع سرورشون ضررررر مفت نزنن

      • محمد

        کیسه کشای بدبخت!!! پماد سوختگی رو جایی بمالین که میسوزه. هی بدوین که به سرورتون برسین آرزو بر شیشتاییا عیب نیست.خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج