adexo3
۶۵۱۵۱۹
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

چقدر زشت؛ از آدیداس لباس می خریم!

دیروز امیر عابدینی که در گذشته رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال بود فاش کرد ما قراردادی با آدیداس نبسته ایم، بلکه از این شرکت فقط لباس می خریم و تنها پوئنی که آدیداس به ما داده این است که لباس هایش را با تخفیف به ما می فروشد.

خبر ورزشی: دیروز امیر عابدینی که در گذشته رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال بود فاش کرد ما قراردادی با آدیداس نبسته ایم، بلکه از این شرکت فقط لباس می خریم و تنها پوئنی که آدیداس به ما داده این است که لباس هایش را با تخفیف به ما می فروشد.

طبیعتا اگر ادعای عابدینی دور از واقعیت بود فدراسیون فوتبال نسبت به آن واکنش نشان می داد و از همه مهمتر امیر عابدینی در جایگاهی این حرف را زده که پیش تر در جریان ریز مذاکرات بوده و حتی در قرارها نیز حضور داشته و در این زمینه آدم مطلعی است!

زشت تر از این نمی شد. آدیداس اسپانسر خیلی از تیم ها است. تیم های مطرح و ناشناخته در سراسر جهان. به هیچ یک از تیم ها لباس نمی فروشد. لباس ها را مجانی می دهد تازه عدد قابل ملاحظه ای نیز به حساب تیم ها واریز می کند اما ایران نه تنها پولی نگرفته بلکه یک پولی هم می دهد!

نا سلامتی انگار نه انگار تیم اول آسیا به شمار می رویم. انگار نه انگار جزء اولین تیم هایی بودیم که به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کردیم و انگار نه انگار که در رنکینگ فیفا جایگاه جهانی خوبی داریم! یعنی هیچ برندی حاضر نمی شد اسپانسر تیم ملی شود که فدراسیون فوتبال تن به این قرارداد زشت داده است! آیا شما تیمی را در جام جهانی دیده اید که بدون اسپانسر حاضر شود؟ اینطوری بود با برند علی دایی یا مجید در جام جهانی حاضر شویم ارزش بیشتری داریم. دست کم این دو تولیدی از ایران پول نمی گرفتند و تیم ملی مبلغ یک شرکت داخلی می شد و چه چیزی از این بهتر. تازه این احتمال هم وجود داشت علی دایی یا تولیدی مجید به تیم ملی پول هم بدهند!

معلوم نیست چه کسی مذاکره کرده و چه کسی قرارداد بسته. هر که بوده و هست اصلا و ابدا به فضای کار آشنا نبوده و کار دست آدم نابلد باشد تیم ملی به جای پول گرفتن باید پول هم بدهد! هر چه کی روش در این سال ها سعی کرد به پیراهن تیم میلی شخصیت بدهد فدراسیون فوتبال با این کار شان تیم ملی و فوتبال ایران را زیر سوال برد و ای کاش به جای خرید از آدیداس یک برند داخلی را برتن می کردیم. از این تفاهم نامه زشت تر وجود ندارد. تیم ملی بدون دریافت پولی از آدیداس لباس این برند را برتن می کند و تازه این طور که امیر عابدینی ادعا کرده پولی هم می دهیم.

باور کنید فوتبال علم است. فوتبال آدم های بادانش قوی تری نسبت به سایر حوزه ها می خواهد. در اقتصاد یک فرد اقتصاد دان موفق است اما در فوتبال یک مدیر علاوه بر اقتصاد باید دانش مدیریتی، فوتبالی، روانشناسی، روابط عمومی و... را هم داشته باشد. تازه مربی فوتبال باید بدنسازی، فیزیولوژی و... هزار و یک علم دیگر هم بداند.

باور کنید فوتبال با آدم های نا بلد پیش نمی رود و می شود این طور که از آدیداس به جای پول گرفتن پول می دهیم.
و حرف آخر. متاسفیم...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توی ایران تا پول چربی این وسط رد وبدل نشه قرارداد مزه نداره

    • بدون نام

      خاک تو سر هر چی مدیرو مسئول بیشرفو بی حیا بشه که تو هر زمینه ای آبروی ایرانو بردن گمشید کنار بزارید اونکه حالیش میشه بیاد جلو چقد شما مسئول های نا کار بلد ادعا دارید برید گمشید دست از سر این فوتبالو این مردم بدبخت بردارید

    • اصغر آقا

      مگه میخوایم به جام جهانی بریم ؟؟؟؟

    • بدون نام

      تا وقتی بیشعورایی مثل این یارو اصغر سگ سیببل واسه هر موضوعی مزه پراکنی میکنن وضع همینه.
      در ضمن مدیرای مفت خور و دزد و مافیا برید گم شید دیگه چی میخواین از ماها؟؟؟

    • علی

      نگگگگگگگگو نءگگگگگگگگگگگگگگگو

    • بدون نام

      ن بابا فقط جام جهانی گند زدن هر روز داره تو ایران انجام میشه..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج