adexo3
۶۵۱۷۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

به نقل از مارکا

چرا خریدهای رئال، تاثیر بسیار کمی داشته‌اند؟

چند ماه پس از صبح روز کریسمس، کادوهایی را که نیاز ندارید، مانند جوراب و چیزهای غیرضروری را گوشه گنجه می گذارید و شاید هرگز آنها را استفاده نکنید. خریدهای تابستانی رئال مادرید هم همینطور بود.

طرفداری: چند ماه پس از صبح روز کریسمس، کادوهایی را که نیاز ندارید، مانند جوراب و چیزهای غیرضروری را گوشه گنجه می گذارید و شاید هرگز آنها را استفاده نکنید. خریدهای تابستانی رئال مادرید هم همینطور بود.

بورخا مایورال پس از دوره قرضی در وولفسبورگ به مادرید بازگشت اما در این فصل لالیگا تنها 117 دقیقه بازی کرده است.

دنی سبایوس، ستاره جام جهانی زیر ۲۱ بود و رئال مادرید تلاش زیادی کرد تا در جذب او بارسلونا را شکست دهد اما او در این فصل لالیگا تنها ۱۸۶ دقیقه بازی کرده است.

مارکوس یورنته، پس از آنکه در دوره قرضی اش در آلاوز خوش درخشید، به تیم اصلی رئال مادرید آمد اما در این فصل لالیگا تنها 237 دقیقه به میدان رفته است.

خسوس وایخو دیگر بازیکنی بود که پس از دوره قرضی موفق، در رئال مادرید ماند اما او هم در این فصل لالیگا تنها ۲۷۰ دقیقه بازی کرده است.

چرا خریدهای رئال، تاثیر بسیار کمی داشته‌اند؟

تئو هرناندز، گران قیمت ترین خرید تابستانی رئال مادرید بود اما او هم بیشتر از 297 دقیقه در لالیگا به میدان نرفته است.

مهم ترین مساله این است که در ال کلاسیکویی که گذشت، تنها تئو هرناندز در فهرست ۱۸ نفره رئال مادرید قرار داشت و در نهایت کهکشانی ها ۳-۰ بازی را واگذار کردند. چرا خریدهای تابستانی رئال مادرید انقدر تاثیر کمی در بازی های این فصل لالیگا داشته اند؟

خوب، یک پاسخ واضح وجود دارد و آن این است که آنها هنوز جوان هستند و بازیکنانی برای آینده باشگاه به حساب می آیند. سبایوس 21 ساله و یورنته 22 ساله هستند. بنابراین نمی توان زیاد به آنها اعتماد کرد. سبایوس و یورنته، هر دو فصل گذشته در تیم های رئال بتیس و آلاوز نقشی کلیدی ایفا می کردند. اولی 2335 و دومی 2805 دقیقه در لالیگا با احترام به میدان رفتند. بنابراین دلیلی وجود ندارد که آنها نتوانند در بالاترین سطح به میدان بروند. همچنین آنها در این فصل هر زمان که به میدان رفته اند، تاثیر خوبی داشته و در مجموع خوب کار کرده اند.

تنها مشکل سبایوس و یورنته این است که ترکیب رئال مادرید در خط هافبک بسیار غنی است. بازیکنانی مانند لوکا مودریچ، تونی کروس، کاسمیرو، ایسکو، آسنسیو و متئو کواچیچ در این تیم حضور دارند و نمی توان از نام آنها به آسانی گذشت.

مطمئنا هیچکس توقع نداشت این دو بازیکن جوان به جای بازیکنانی نامی مانند آنچه ذکر شد، در ترکیب رئال مادرید در ال کلاسیکو به میدان بروند و از این بابت بحثی وجود ندارد. اما مساله قابل تامل این است که حتی در بازی های خانگی مقابل تیم های اسپانیول یا مالاگا نیز به این بازیکنان جوان اعتماد نشد. همانطور که وایخو، مایورال و تئو نیز حضور نداشتند.

در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷، زیدان به خاطر سیستم چرخشی استفاده از تمام بازیکنانش معروف بود و او با اعتماد به نفس، بازیکنانی مانند موراتا، هامس، په په و دنیلو را جانشین ترکیب اصلی اش می کرد. با این حال در این فصل تنها زمانی به این ۵ بازیکن جوان اعتماد شده، که بازیکنان اصلی دچار مصدومیت یا محرومیت بوده اند.

به همین دلیل است که خریدهای تابستانی رئال مادرید انقدر کم اثر بوده اند. دلیلش عدم توانایی این بازیکنان نبوده، بلکه زیدان در این فصل، مانند فصل گذشته سیستم چرخشی خود را اجرا نمی کند.

مایورال، سبایوس، یورنته، وایخو و تئو، همه استعدادهای درخشان لالیگا هستند و تا همین جا نیز این مساله را ثابت کرده اند. بنابراین هیچ بهانه ای وجود ندارد که هیچکدام از آنها در این فصل بیش از ۳۰۰ دقیقه به میدان نروند.

شاید اگر آنها کمی بیشتر بازی می کردند، ستاره های رئال مادرید در نیمه دوم ال کلاسیکو مقابل بارسلونا انقدر خسته و از کار افتاده به نظر نمی آمدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج