adexo3
۶۵۳۰۸۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تارتار: مقایسه ما با پرسپولیس اشتباه است

سرمربی تیم پارس جنوبی جم آینده تیمش را روشن توصیف کرد.

ایسنا: تیمهای پیکان و پارس جنوبی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برترفردا (جمعه) به مصاف هم می‌روند. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی بین تیمهای دوم و چهارم جدول حساسیت های خاص خودش را دارد و دو تیم خوب بازی می‌کنند. مطمئنا کیفیت خوبی این بازی خواهد داشت. ما با اینکه زمان کمتری نسبت به پیکان داشتیم ولی تمرینات خوبی داشتیم. تمرینات ما بیشتر حالت ریکاوری داشت. هدفمان کسب سه امتیاز است. کارمان سخت است اما امتیازاتی را از دست دادیم که باید جبران کنیم. اگر تیم همیشگی باشیم پیروز خواهیم شد.

او درباره اختلاف امتیازی که تیمش با پرسپولیس پیدا کرده، گفت: اینکه ما را با پرسپولیس مقایسه کنید اشتباه است. اصلی ترین دلیل اختلاف امتیاز ما بدشانسی است. ما باید مقابل فولاد، گسترش و پرسپولیس باید پیروز می‌شدیم. با اینکه نباید ما را با تیمهای مدعی مقایسه کرد ولی اصلی ترین دلیل افت ما بدشانسی است. ما نگران نیستیم. وقتی تیم خوب بازی می‌کند و فقط در بحث نتیجه گیری مشکل است ناراحتی وجود دارد اما جای نگرانی نیست.

سرمربی پارس جنوبی درباره تجربه کم بازیکنان این تیم تصریح کرد: من همیشه گفتم که باید انتظارات از پارس جنوبی باید واقعی باشد. ما از نظر حضور در لیگ برتر کم تجربه هستیم ولی اگر بازی های ما را مشاهده کنید می‌فهمید که ما بدشانس بودیم. ما مقابل پرسپولیس می‌توانستیم برنده باشیم و شکست خوردیم و این نشان دهنده کیفیت ما است. ما کمی بد آورده ایم ولی روزهای خوب ما میرسد. ما با دلیل و مدرک یکی از بهترین تیمهای لیگ برتر هستیم. ما در نیم فصل تغییر زیادی نخواهیم داشت و طبق آمار نیاز به بازیکن نداریم.

او درباره مشکلات مالی این تیم گفت: شاید تا هفته گذشته مشکلات وجود داشت اما در حال حاضر مشکل خاصی نداریم. از مسئولان تیممان تشکر میکنم که تلاش زیادی کردند.
سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی بوده که قصد جذبش را داشته باشد اما باشگاه آن را جذب نکرده است، گفت: بودجه ما برای کسب سهمیه نیست. بودجه ما در حد سقوط نکردن است. ما بودجه ای نداریم که بخواهیم میلیاردی هزینه کنیم. ما با همین بازیکنان میتوانیم مدعی سهمیه باشیم. اما کار سخت است و نباید انتظارات را بالا ببریم. ما به هدف اولیه مان که ماندن در لیگ برتر است رسیدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معلومه لنگی بودن تو اینغد به رخ میکشی که اون باخت تونم ساختگی بود واست متاسفم که مربی فوتبالی مسولیت نماینده یه استان تو لیگ هستی خجالت نمیکشی

    • بدون نام

      کیسه کش مکتب ما درسته و پاکه ،یادتون کارای کثیف خودتونو عمران زاده ها و.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج