اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۳۵۰۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تارتار: اگر داور اشتباه کرده باشد از او نمی‌گذرم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم از داوری بازی تیمش برابر پیکان به شدت دلخور است.

ایسنا: دیدار تیم های پیکان و پارس جنوبی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهدی تارتار در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: ما نیمه اول خیلی بهتر از پیکان بودیم و به گل رسیدیم. در نیمه دوم طبیعی بود که میزبان بازی مستقیم انجام دهد. ما برای این سبک بازی برنامه داشتیم اما ناهماهنگی و صحنه مشکوک داوری باعث شد که حریف به گل برسد. سپس به دنبال بردن بازی بودند که ما هم بازی را کنترل کردیم. بعد هم یک صحنه پنالتی اخراج برای پیکان گرفتند. من صحنه را ندیدم اما ما باید جواب کارهایمان را در آخرت بدهیم. اگر او به ضرر ما اشتباه کرده باشد از او نمی‌گذریم.

او افزود: ما در این دو بازی به این نتیجه رسیدیم که باید بجنگیم و نمی‌شود درست پیش رفت. بازی با تیم چهارم جدول ساده نیست. ما از تمام بازیکنانمان راضی هستیم.

سرمربی پارس جنوبی در خصوص جذب بازیکن تیمش گفت: ما باید بازیکن پیدا کنیم. همه بازیکنان با تیمهایشان قرارداد دارند و باشگاه ها به بازیکنانشان نیاز دارند. اگر بازیکن بهتر از بازیکنان خودمان پیدا کنیم جذب می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نمیدونم این چه ادبیاتی هست که تارتار بهکار میره تو تمام بازیها که میبازه یا گل میخورد میگه آگه داور اشتباه کرده من نمیبخشمش مگه شما استغفرالله خدایی؟ آون موقع که پشت سر هم برات پنالتی میگرفتن داورا وارسی میبردی که داورا خوب بودن نیم فصل دوم بد شدن؟ برو خداروشکر کن بهت لطف کرد والکی الکی اسمی واسه خودت دست وپا کردی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج