اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۳۶۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کامل شدن کلکسیون علیپور

تا قبل از بازی با تراکتورسازی، صحبت از این بود که علیپور با پای چپ بیشتر از پای تخصصی‌اش گل می‌زند. ولی حالا با ضربه سر هم گل زد تا انتخاب عضوی که با آن ضربه نهایی را می‌زند، غیرقابل پیش‌بینی‌تر هم شود.

وبسایت نود: تا قبل از بازی با تراکتورسازی، صحبت از این بود که علیپور با پای چپ بیشتر از پای تخصصی‌اش گل می‌زند. ولی حالا با ضربه سر هم گل زد تا انتخاب عضوی که با آن ضربه نهایی را می‌زند، غیرقابل پیش‌بینی‌تر هم شود.

گل به تراکتورسازی، چهاردهمین گل این فصل علی علیپور بود. علیپور علاوه بر یازده گلی که در لیگ زده و در صدر جدول گلزنان قرار گرفته، در جام حذفی، سوپرجام و لیگ قهرمانان آسیای این فصل هم گل زده است. نکته جالب از گل‌های علیپور، تنوع به ثمر رسیدن آن است. به طوری که علیپور با سه روش مختلف گل زده است. علی علیپور بیشتر از پای تخصصی، با پای غیرتخصصی گل زده است. علیپور در این فصل هفت گل با پای چپ به ثمر رسانده است. این بازیکن در بازی با ذوب‌آهن، سایپا، سپیدرود، استقلال‌خوزستان و نفت آبادان در لیگ برتر با پای چپ گل زده است. همچنین تنها گل آسیایی‌اش که مقابل الاهلی به ثمر رسیده بود و بازی سوپرجام مقابل نفت تهران هم با پای چپ گل زده است.

در آن سو سپاهان، گسترش‌فولاد، استقلال، نفت آبادان و استقلال‌خوزستان هم مغلوب شوت پای راست علیپور شدند. گل علیپور در جام حذفی مقابل نفت تهران هم با پای راست به ثمر رسیده بود. یعنی ۱۳ گل که هفت‌تای آن پای چپ بود و شش تا هم با پای راست.

ضربه سر، حلقه گم‌شده گل‌های علیپور بود. در حالی که یکی از چهار گل فصل قبل علیپور در لیگ برتر با ضربه سر به ثمر رسیده بود ولی در این فصل، ضربات سر هیچ نقشی روی سیزده گل قبلی این بازیکن نداشتند. تا اینکه بالاخره آقای گل این فصل، در بازی با تراکتورسازی این طلسم را شکست. علیپور موفق شد با ضربه سر دروازه گروسیان را باز کند. اتفاقی که علاوه بر صدرنشینی در جدول گلزنان، مدل جدیدی از گل را هم به او هدیه کرد. حالا علاوه بر پای راست و چپ، علیپور با ضربه سر هم گل زده تا غیرقابل پیش‌بینی‌تر از قبل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج