اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۴۸۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وقت فراموش کردن هازارد و اعتماد به آسنسیو

در حالی که اخبار از وسوسه شدن کهکشانی‌ها برای خرید ستاره بلژیکی چلسی حکایت دارند، یک جوان اسپانیایی در میان خود آنها هست که می‌تواند گره از کارشان باز کند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه مارکا، زمان ابراز وجود مارکو آسنسیو در ترکیب اصلی رئال مادرید فرا رسیده است و شاید سرمربی تیم زین‌الدین زیدان بعدا از باخت سنگین تیمش در ال‌کلاسیکوی دو هفته پیش به این موضوع پی برده باشد. در حالی که بعید به نظر می‌رسد برخی از بازیکنان ترکیب اصلی تیم او جایگاه خود را در این تیم از دست بدهند، برخی به اندازه کافی ضعیف ظاهر شده‌اند که مستوجب کنار گذاشته شده از ترکیب اصلی باشند و زیزو می‌داند که باید تغییراتی در نقش برخی از بازیکنان تیمش اعمال کند. بازی‌های پیش رو در جام حذفی اسپانیا به بازیکنان حاشیه‌نشین تیم فرصتی محدود برای درخشش در نیمه اول فصل را خواهد داد و آسنسیو هم یکی از آنها است که حضورش در ترکیب رئال می‌تواند گره‌های فراوانی از کار این تیم باز کند.

بخش فراوانی از هواداران رئال مادرید این روزها نام او را صدا می‌زنند و خواهان حضور بیشترش در زمین بازی هستند. پدیده سابق مایورکا برای تبدیل شدن به یک سوپراستار برای حال و آینده به رئال مادرید پیوست و عملکردش در پایان فصل گذشته و ابتدای فصل جاری نشان می‌داد که زمان درخشش او فرا رسیده است، هرچند این اتفاق آن‌طور که باید و شاید رخ نداده است و در عوض، آسنسیو خودش را روی نیمکت و در حال تماشای اکثر بازی‌های رئال مادرید پیدا کرده است، چیزی که نه برای خود او خوشایند است نه برای هواداران رئال مادرید. امیدها به این بازیکن اسپانیایی آن‌قدر زیادی است که مدیران باشگاه به کلی قید تلاش برای خرید ادن ازار را از چلسی زده‌اند. یکی از اعضای هیئت رئیسه باشگاه رئال مادرید در یکی از جلسات باشگاه گفت: «چرا ما باید بازیکن بلژیکی را بیاوریم وقتی که بازیکنی مانند آسنسیو را داریم؟»

ازار از آن بازیکنانی است که زیدان سبک بازی‌اش را می‌پسندد و او از زمانی که این ستاره بلژیکی در لیل بازی می‌کرد، بازی‌‌هایش را زیر نظر داشت. حالا هم که بازیکن چلسی خودش عملاً دارد برای پیوستن به کهکشانی‌ها اعلام آمادگی می‌کند. با این وجود رئال مادرید روی پروبال دادن به آسنسیو تمرکز کرده است، کسی که باشگاه معتقد است باید در اکثر بازی‌های مهم به میدان برود و در صورت پیوستن هازارد به شاگردان زیدان این فرصت از او سلب خواهد شد. آسنسیو به شخصه نسبت به این موضوع آرام و وخونسرد بوده و تا الان توانسته موضوع را مدیریت کند. او می‌خواهد بیشتر از این بازی کند اما می‌داند در حال حاضر چه نقشی در تیمش دارد. با این حال جوان خوش آتیه اسپانیایی می‌داند که دیر یا زود نوبت او هم خواهد رسید، نوبتی که ممکن است همین حالا فرا رسیده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج