adexo3
۶۵۵۱۰۹
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

همامی: باشگاه پرسپولیس من را بازی داد

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه باشگاه پرسپولیس قرارداد را یکطرفه فسخ کرد و من نتوانستم به تیمی بروم و همین باعث شد که فشار زیادی به خودم و خانواده‌ام وارد شود.

خبرگزاری فارس: مسعود همامی در خصوص طلبش از باشگاه پرسپولیس گفت: حدود ۲۴ روز پیش یکی از مسئولین باشگاه پرسپولیس در تماسی با من گفت با توجه به طلبی که داری یک روز به باشگاه بیا و با پرسپولیس توافق کن. این موضوع برای زمانی بود که پرسپولیس با بادران بازی داشت. من به دنبال این بودم که مدارک لازم را ترجمه کنم و به AFC بفرستم اما با توجه به تماسی که گرفته شد دست نگه داشتم، ۱۷ روز در تهران ماندم حتی بازی پرسپولیس با صنعت نفت به پایان رسید تماس گرفتم و گفتند به من خبر می‌دهند تا به باشگاه بروم و جلسه برگزار شود اما خبری از باشگاه پرسپولیس نشد و من مجبور شدم به AFC شکایت کنم.

وی در ادامه گفت: متأسفانه مسئولین باشگاه آن زمان به من لطمه زدند، برانکو گفته بود من را نمی‌خواهد من به نظر سرمربی احترام گذاشتم چرا که فوتبال همین است و هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد اما آن زمان که نژاد فلاح مدت کوتاهی سرپرست باشگاه پرسپولیس بود و بعد از آن طاهری به عنوان مدیرعامل انتخاب شد به من می‌گفتند از باشگاه جدا نمی‌شوی و من را بازی دادند. با توجه به اینکه از تیمهای زیادی پیشنهاد داشتم متأسفانه باشگاه پرسپولیس قرارداد را یکطرفه فسخ کرد و من نتوانستم به تیمی بروم و همین باعث شد که فشار زیادی به خودم و خانواده‌ام وارد شود.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: متأسفانه مدیران باشگاه پرسپولیس کاری کردند که فوتبال من لطمه بخورد، آن زمان می‌توانستم به تیمی بروم که من را می‌خواهد اما وقتی که نقل و انتقالات بسته شد نتوانستم تیمی انتخاب کرده و مجبور شدم به لیگ دسته اول بروم. حتی همان ابتدا به دنبال این بودم که فسخ قرارداد کنم و اگر آن زمان آقای طاهری با من جلسه می‌گذاشت و من را بازی نمی‌داد مطمئناً مبلغ کمتری می‌گرفتم و از باشگاه پرسپولیس جدا می‌شدم.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به جلساتی که با کمیته استیناف و شکایتی که از باشگاه پرسپولیس کردم حکمی از کمیته استیناف صادر شد مبنی بر اینکه از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ۳۱۰ میلیون کمیته استیناف تخفیف داد، با توجه به اینکه خبری از مسئولین باشگاه پرسپولیس نشد به AFC شکایت کردم و فکر می‌کنم تا ظرف ۳ یا ۴ جواب AFC ارسال شود و من هم به مسئولین باشگاه پرسپولیس گفتم یک درصد هم تخفیف نمی‌دهم چرا که خیلی به من لطمه زدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هههه خخخخخ لنگ کلاه بردار

      پاسخ ها

      • پرسپولیس

        باز ینفر ی چیزی گفت و کیسه کشا ریختن بیرون
        هرررررررررررر

    • محمد

      تو صد و پنجاه تومن میرزی ک یک میلیارد بابت تو پول دادن
      اینقدر جوون لنگ وام 10 میلیونین ؟

      پاسخ ها

      • پرسپولیس

        ه خوب میخوندی میفهمیدی که حق جریمه میخواد
        بی سواد

    • بدون نام

      خخخخخ لنگ در کلاه برادری داره رکورد مبزته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج