اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۵۴۵۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زشت و زیبای صنعت نفت در لیگ برتر

صنعت نفت آبادان در همه ادوار حضورش در لیگ برتر شکست ها و برد های پرگلی را تجربه کرده است.

ورزش سه: صنعت نفت آبادان در دو هفته اخیر یک باخت و یک برد پرگل را تجربه کرد. شاگردان فراز کمالوند در هفته شانزدهم با ۴ گل مغلوب استقلال شدند و هفته گذشته نیز با ۳ گل، علی دایی و سایپا را با شکست بدرقه کردند تا در دو هفته متوالی بهترین برد و بدترین باخت خود را تجربه کنند.

آنها در حالی که هفتمین حضورشان در لیگ برتر را تجربه می کنند، سابقه باخت با ۶ گل را نیز در پرونده خود دارند و در لیگ برتر هیچگاه بردی با بیش از ۳ گل نداشته اند. آبادانی ها در لیگ شانزدهم و در هفته هشتم با تساوی ۳ بر ۳ مقابل پدیده پرگل ترین تساوی شان را تجربه کردند و در هفته نهم نیز ماشین سازی تبریز را با ۳ گل شکست دادند. در هفته هجدهم نیز آنها بازی برگشت با پدیده را با ۳ گل مغلوب شدند تا بدترین باخت خود را در این فصل ثبت کنند.

برزیلی های فوتبال ایران در لیگ دوازدهم ۴ شکست سنگین را داشتند. آنها ۶ بر صفر به ذوب آهن، ۶ بر ۲ به نفت تهران، ۴ بر ۱ به تراکتور و ۴ بر صفر به سایپا باختند. بهترین برد صنعت نفت در این دوره نیز در هفته ۳۴ مقابل پیکان با ۲ گل رقم خورد.

آبادانی ها در لیگ دهم بازهم ۴ باخت افتضاح را تجربه کردند. باخت ۶ بر ۰ به ذوب آهن، ۵ بر یک به نفت تهران، ۶ بر ۲ به استقلال و ۴ بر یک به فولاد بدترین نتایج این تیم را رقم زد. برد ۳ بر یک مقابل صبای قم تنها برد پرگل آنها در این فصل بود.

در لیگ هفتم دو باخت ۳ بر یک به برق شیراز و صبای قم سنگین ترین شکست صنعت نفت و برد ۳ بر ۲ استقلال بهترین برد آنها بود. در لیگ دوم نیز شکست ۴ بر ۲ به پاس و ۴ بر یک به سپاهان بدترین باخت و برد ۳- یک بر ابومسلم بهترین برد آبادانی ها بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج