اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۵۵۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عبداللهی: شفر رابطه خوبی با بزرگترهای تیم دارد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: اگر همه تیم‌ها بازیکنانشان را به تیم ملی بدهند ما هم مشکلی با این موضوع نداریم.

خبرگزاری میزا: نصرالله عبداللهی در رابطه با شرایط این تیم پیش از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: ما شرایط خوبی داریم و در آستانه این بازی تمرینات خوبی انجام داده‌ و برای انجام بازی آماده هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیستید تا اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و تراکتور رخ داد در بازی با استقلال در تبریز هم تکرار شود، اظهار کرد: ما نگران نیستیم، اما ناراحتیم چون در اکثر مواقع در تبریز با این مسائل مواجه بوده‌ایم.

وی در مورد اضافه شدن کولی به کادر فنی استقلال تصریح کرد: قرار است این مربی دو هفته دیگر به ایران بیاید و کارش را شروع کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد حضور نام سه بازیکن بزرگ این تیم (خسرو حیدری، مهدی رحمتی و پژمان منتظری) در لیست خروج خاطرنشان کرد: شفر رابطه خوبی با همه بازیکنان از جمله بزرگان تیم دارد و هر روز با آن‌ها جلسه می‌گذارد هم خسرو هم رحمتی و هم پژمان منتظری برای تیم بازی می‌کنند و فکر نمی‌کنم مشکلی در این رابطه وجود داشته باشد.

عبداللهی در رابطه با اینکه کی‌روش اعلام کرده بازیکنان از شنبه در اختیار تیم ملی باشند، تصریح کرد: اگر همه تیم‌ها بازیکنانشان را بدهند ما هم مشکلی با این موضوع نداریم و بازیکنان‌مان را در اختیار تیم ملی قرار خواهیم داد.

وی درپاسخ به این پرسش که کرانچا اعلام کرده بازیکنانش را به تیم ملی نمی‌دهد، تصریح کرد: به هرحال اولویت با تیم ملی است. اگر مشکلی هم پیش بیاید شفر با کی‌روش جلسه می‌گذارد و بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار خواهیم داد.

وی در مورد آخرین وضعیت مجتبی جباری گفت: جباری بازیکن بزرگی است البته از روزی که رفته هنوز او را ندیدم اما امیدوارم سوء‌تفاهمی که به‌وجود آمده برطرف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج