اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۵۶۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قیمت «پائولینیو» در بارسلونا ۴ برابر شد

پائولینیو در شرایطی از چین به بارسلونا پیوست که هواداران به این انتقال اعتراض داشتند و فکر می‎کردند خرید از چین مناسب نیست، اما حالا قیمت او ۴ برابر شده است.

خبرگزاری مهر: پائولینیو بازیکنی بود که در ابتدای فصل جاری فوتبال اروپا از لیگ چین به تیم فوتبال بارسلونا پیوست و انتقال او اعتراضات زیادی درپی داشت، چرا که هواداران بارسلونا مخصوصا بعد از از دست دادن نیمار فکر می‎کردند خریدی از لیگ چین برازنده تیمشان نیست. اما در نیمه اول لیگ اسپانیا پائولینو عملکردی عالی داشت و فوق‌‎العاده کار کرد.

با وجود بازی کردن پائولینو در لیگ چین خیلی‎ها انتظار داشتند که عملکرد این بازیکن در لالیگا مناسب نباشد، چیزی که وی خلافش را ثابت کرد. بدتر این که نه تنها در لیگ چین، بلکه در لیگ انگلیس و زمان بازی کردن در جزیره هم او نتوانسته بود عملکردی به نمایش بگذارد که در یادها بماند. اما این مسئله دلایل مختلفی داشت که یکی از بزرگ‎ترین آن‌ها عدم هماهنگی با زندگی در انگلیس بود. پائولینو اما نشان داده در بارسلونا اوضاع متفاوت است.

حالا او که با ۴۰ میلیون یورو از چین به بارسا آمد، توانست چنین عملکرد خوبی داشته باشد جالب اینجاست زمانی که پائولینو به بارسا پیوست می‏‌گفتند قیمت او بیش از ۱۵ میلیون یورو نیست؛ یعنی بارسا بیش از دو برابر قیمت واقعی برای این بازیکن پرداخته است.

حالا عنوان شده در اولین پیشنهاد رسمی که بارسا برای پائولینو دریافت کرده، می‌‏توانسته این بازیکن را در ازای ۶۰ میلیون یورو بفروشد. این یعنی این بازیکن طوری خودش را ثابت کرده که قیمتش از چیزی که به او نسبت می‎دادند ۳ برابر بیشتر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج