adexo3
۶۵۵۷۵۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تفاوت پرسپولیس با فصل پیش؛ غول و غول‌کش

پرسپولیس بر خلاف فصل پیش، تیم‌های بزرگ لیگ برتری را هم به خوبی تیم‌های کوچکتر شکست می‌دهد.

وبسایت نود: فصل پیش پرسپولیس برانکو، صاحب بهترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر شد. آن‌ها بیشتر امتیازات ممکن را از حریفان‌شان گرفتند و عملکرد خوبی داشتند اما نقطه ضعف‌شان، امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ بود. پرسپولیس بجز بازی تشریفاتی هفته آخر با سیاه جامگان، همه بازی‌هایش با ۴ تیم آخر جدول را برد اما از ۶ بازی مقابل سه تیمی که در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند، فقط یک برد داشت.

پرسپولیس بازی رفت با استقلال مساوی کرد و بازی برگشت باخت، بازی رفت از ذوب آهن شکست خورد و بازی برگشت مساوی کرد و مقابل تراکتورسازی هم بازی رفت متوقف شد و فقط بازی برگشت مقابل این تیم را توانست پیروز شود. یک برد، سه مساوی و دو باخت، کارنامه ضعیفی برای پرسپولیس مقابل تیم‌های مدعی بود. کارنامه‌ای که این فصل کاملا تغییر کرده و آن‌ها علاوه بر تیم‌های کوچک، مقابل بالانشین‌های لیگ هم نمایش خوبی دارند.

بین همه تیم‌های نیمه بالای جدول، فقط پیکان در بازی رفت به پرسپولیس نباخته و فولاد، پارس جنوبی، استقلال، صنعت نفت، سایپا و ذوب آهن همگی بازی رفت را به پرسپولیس باخته‌اند. حتی گسترش و تراکتورسازی، تیم‌های نهم و دهم جدول هم بازی رفت از پرسپولیس شکست خوردند. در نیم فصل دوم، هر چقدر هم که معادلات بالای جدول تغییر کند بعید است تیم دیگری جز این تیم‌ها مدعی رده‌های بالای جدول باشد. در بازی برگشت هم پرسپولیس، با فولاد مساوی کرد و با ۴ امتیاز از دو بازی، آمار خوبی مقابل این تیم بدست آورد.

در صورتی که پرسپولیس، بازی برگشت پیکان را شکست دهد از حالا خیالش را راحت کرده که در مقابل همه تیم‌های بالای جدول، این فصل حداقل یک برد را داشته و شانس زیادی دارد بسیاری از آن‌ها را هم دابل کند. کاری که با تراکتورسازی، انجام داد و می‌تواند در دیگر بازی‌ها هم تکرار شود. تیم این فصل برانکو، از برچسب «ضعیف‌کشی» فاصله گرفته و علاوه بر قدرتمندترین غول، «غول‌کش لیگ برتر» هم محسوب می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود به برانکو و بازیکنای خوب پرسپولیس کبیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج