adexo3
۶۵۵۸۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ستاره جوان بارسلونا آماده بازگشت به میادین

باشگاه بارسلونا تایید کرد که عثمان دمبله، ستاره جوان این باشگاه، با پایان دوران مصدومیتش، به تمرینات تیم اول بارسا برگشت.

ورزش سه: باشگاه بارسلونا تایید کرد که عثمان دمبله، ستاره جوان این باشگاه، با پایان دوران مصدومیتش، به تمرینات تیم اول بارسا برگشت.

دمبله که در تابستان با انتقالی جنجالی و پرهزینه از دورتموند به بارسا پیوست، در سومین دیدارش برای آبی و اناری ها از ناحیه ماهیچه ران پا دچار آسیب دیدگی شد.
اما اکنون باشگاه بارسلونا تایید کرد که این بازیکن بعد از سه ماه دوری از میادین، به طور کامل بهبود پیدا کرده و آماده است تا برای این تیم به میدان برود.
ستاره جوان بارسلونا آماده بازگشت به میادین
در بیانیه باشگاه بارسلونا آمده است: " بازگشت عثمان دمبله به میادین نزدیک تر شده است. در واقع، روز سه شنبه تیم پزشکی باشگاه بهبودی کامل او را اعلام کرد و به این ترتیب، اکنون ارنستو والورده می تواند روی او حساب کند. این بازیکن ۲۰ ساله سه ماه و نیم بعد ازپارگی تاندون عضلات ران پای چپش، مصدومیتی که در دیدار مقابل ختافه در روز ۱۶ سپتامبر برایش رخ داد، آماده است تا بار دیگر بازی کند.
علی رغم نیاز به عمل جراحی در فنلاند، دمبله خیلی زود روند بهبودی اش را آغاز کرد و تمرینات ویژه اش را در سیوتات اسپورتیوا از ۶ دسامبر آغاز کرد و تا ۲ ژانویه به پایان رسید."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج