adexo3
۶۵۶۷۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کلوپ: بازی فن دایک مقابل اورتون مشخص نیست

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که ممکن است ویرژیل فن دایک، خرید جدید تیمش، در دیدار فردا شب مقابل اورتون، هم به میدان نرود.

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که ممکن است ویرژیل فن دایک، خرید جدید تیمش، در دیدار فردا شب مقابل اورتون، هم به میدان نرود.

فن دایک که به تازگی با انتقالی 85 میلیون یورویی از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، با توجه به تکمیل نشدن روند اداری انتقالش، نمی توانست در دیدار مقابل برنلی به میدان برود اما مشکلی برای فردا مقابل اورتون در جام حذفی ندارد ولی کلوپ اعلام کرد که ممکن است از این مدافع هلندی در این دیدار حساس استفاده نکند.
او به خبرنگاران گفت: " محمد صلاح و فیلیپ کوتینیو فردا بازی نخواهند کرد. شرایط ویرژیل متفاوت است. باید ببینیم چه خواهد شد. او سالم است اما برای این دیدار باید تصمیم بگیرم. باید ببینیم چه خواهد شد.
کلوپ: بازی فن دایک مقابل اورتون مشخص نیست

تصور می کنم همه بی صبرانه منتظر دیدن او در زمین هستند اما نباید عجله کرد. برای او مهمتر است که بازی های خوبی برای ما انجام بدهد، تا اینکه بازی های زیادی بکند.
باید کمی صبر کنیم تا وضعیت هر بازیکن مشخص شود و سپس در مورد ترکیب اصلی تصمیم بگیریم. ترکیب اصلی نشان خواهد داد که ما به جام حذفی احترام می گذاریم. بعضی ها گفتند که من با جام ها (حذفی و اتحادیه) احترام نمی گذارم اما این درست نیست."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج