adexo3
۶۵۶۸۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نتایج شاگردان شفر در همه هفته‌های هجدهم

هفته‌های هجدهم در ادوار گذشته لیگ‌های برتر برای تیم استقلال بیشتر از آن که با پیروزی به اتمام رسیده باشد، با نتیجه مساوی تمام شده است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر میهمان تراکتورسازی تبریز است. تاریخ نشان می‌دهد که آبی پوشان در هفته‌های هجدهم ادوار گذشته لیگ بیشترین نتیجه‌ای که به دست آورده اند مساوی است و کم تکرارترین نتیجه هم برای این تیم در این هفته ها شکست است.

بدیهی است که در ۱۶ دوره گذشته لیگ‌، هفته هجدهم نیز ۱۶ بار تکرار شده که حاصل آن ۷ پیروزی، ۸ مساوی و تنها یک شکست است.

* تنها شکست استقلال

سپاهان تنها تیمی است که در ادوار گذشته لیگ برتر موفق شده در هفته هجدهم استقلال را شکست دهد. این اتفاق در تاریخ ۱۴ آذر سال ۸۸ افتاد و تیم سپاهان در اصفهان موفق شد آبی پوشان را با نتیجه دو بر صفر مغلوب کند. این تنها شکست استقلال در هفته های هجدهم لیگ های گذشته بوده است.

* پر تکرار ترین بازی برای استقلال

استقلالی‌ها در همه هفته‌های هجدهم دوره‌های گذشته لیگ برتر با دو تیم سپاهان و فجر سپاسی هر کدام ۳ بار دیدار داشته که این پر تکرار ترین بازی‌های استقلال در این هفته هاست. آبی پوشان ۲ بار هم در این هفته‌ها با ذوب آهن، فجر سپاسی و ملوان دیدار داشته اند. صنعت نفت، آلومینیوم بندر عباس، شهرداری تبریز، ابومسلم، استقلال اهواز و استقلال رشت دیگر تیم‌هایی هستند که در هفته‌های هجدهم حریف آبی پوشان شده‌اند.

* تیم های سقوط کرده

از جمع ۱۰ تیمی که در هفته‌های هجدهم برابر استقلال بازی کرده‌اند، تنها ۳ تیم سپاهان، ذوب آهن و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر حضور دارند و مابقی تیم‌ها اگر منحل نشده باشند در بهترین حالت در لیگ دسته اول حضور دارند. فجر سپاسی، ملوان و شهرداری تبریز در لیگ دسته اول حضور دارند، آلومینیوم بندرعباس و استقلال اهواز در لیگ دسته دوم به سر می‌برند و از تیم‌های ابومسلم و استقلال رشت‌هم عملا هیچ خبری در فوتبال ایران نیست.

* بهترین نتیجه

بهترین پیروزی استقلال در هفته‌های هجدهم در فصل گذشته به دست آمد. آبی پوشان در تاریخ سوم بهمن ۹۵ و با مربیگری علیرضا منصوریان موفق شدند صنعت نفت را با نتیجه ۳ بر صفر در آبادان مغلوب کنند تا این بهترین پیروزی آبی پوشان در هفته های هجدهم باشد.

* پرگل ترین بازی و تنها هت تریک

پر گل ترین دیدار استقلال در هفته‌های هجدهم به دیدار این تیم مقابل ملوان در تاریخ ۱۱ بهمن ۸۴ باز می‌گردد. دیداری که در ورزشگاه آزادی انجام شد و طرفین در آن به مساوی ۳-۳ رسیدند. در آن دیدار رضا عنایتی برای استقلال ۳ گل زد تا تنها بازیکنی باشد که در این هفته‌ها برای آبی پوشان هت تریک کرده باشد.

* بهترین گلزن

بهترین گلزن تیم استقلال در هفته‌های هجدهم رضا عنایتی با ۴ گل است. عنایتی یکبار در بازی که در بالا از آن یاد کردیم هت تریک کرد و یکبار هم در دیداری که در تاریخ ۱۰ بهمن ۹۳ بین دو تیم استقلال و سپاهان برگزار شد و آبی پوشان با نتیجه دو بر یک پیروز شدند زننده یکی از دو گل آبی ها بود. مهدی امیر آبادی با ۲ گل زده بعد از عنایتی دومین گلزن برتر استقلال در هفته های هجدهم است.

آبی پوشان کلا در هفته‌های هجدهم ۱۹ گل زده‌اند که به جز عنایتی و امیر آبادی این بازیکنان هر کدام یک گل برای این تیم زده اند: سید علی موسوی، یدالله اکبری، میثم بائو، آرش برهانی، سیاوش اکبرپور، جواد شیرزاد، سید ایمان موسوی، فرزاد حاتمی، هاشم بیگ زاده، امید ابراهیمی، مجتبی حق دوست، بهنام برزای و سید مجید حسینی.

* میزبانی و میهمانی

آبی پوشان در هفته‌های هجدهم ۶ بار در خانه خود به مصاف حریفان رفتند و ۱۰ بار هم میهمان حریفان شان بوده‌اند. آنها دیدارهای خانگی شان در هفته‌های هجدهم هرگز شکست نخورده‌اند. ۳ پیروزی، ۳ مساوی، ۸ گل زده، ۳ گل خورده و ۱۲ امتیاز حاصل دیدارهای خانگی این تیم در هفته‌های هجدهم است.

۴ پیروزی، ۵ مساوی، یک شکست، ۱۱ گل زده، ۵ گل خورده و ۱۷ امتیاز نیز حاصل دیدارهای خارج از خانه استقلال در هفته‌های هجدهم است. آبی پوشان در دیدارهای خانگی شان در این هفته حدود ۶۷ درصد و در دیدارهای خارج از خانه شان حدود ۵۷ درصد امتیازات ممکن و در مجموع نیز ۶۰ درصد امتیازات موجود در این هفته ها را به دست آورده‌اند.

آبی پوشان از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه ۱۵ دی ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به میهمان تیم تراکتورسازی تبریز هستند که این هفدهمین بازی این تیم در هفته‌های هجدهم به حساب می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج