adexo3
۶۵۷۴۲۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«زیدان» موفق‏‌ترین مربی دو سال اخیر فوتبال دنیا

آمار نشان می‎دهد از زمانی که زیدان به رئال مادرید پیوسته هیچ مربی‎ای افتخارات او را نداشته و نتوانسته اندازه این مربی جام کسب کند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال رئال مادرید در دو سال اخیر به روش‎های متفاوت ثابت کرده که بهترین باشگاه جهان است و کلکسیون افتخارات زین‎الدین زیدان هم تائیدی بر این ادعاست.

از چهارم ژانویه ۲۰۱۶ که زیدان هدایت رئال را به عهده گرفته توانسته ۸ جام به دست آورد و آخرینش هم دومین قهرمانی در رقابت‎های جام جهانی باشگاه‌ها است. به غیر از آن او یک قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی سوپرکاپ اروپا، دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا هم کسب کرده است.

آس نوشت: نزدیک‎‏ترین مربی به زیدان در این دوره (از زمانی که زیدان مربی رئال شده) اونای امری بوده است که توانسته ۵ جام کسب کند. او با سویا قهرمان یورولیگ شده و با پاری‌سن ژرمن هم ۴ جام محلی کسب کرده است.

اما در دنیای مدرن امروزی مربیانی با اسامی بزرگ پشت سر زیدان قرار دارند. مربیانی مانند لوئیز انریکه با ۴ عنوان محلی، ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا به ترتیب با ۳ و ۲ جام و حتی دیگو سیمئونه که در دوران مربی‎گری زیدان در رئال او هیچ جامی کسب نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج