۶۵۸۱۷۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس، اینجا صدرنشین نیست!

بهترین تیم، بهترین خط حمله، بهترین گلزن و شکست ناپذیر. همه این عناوین، این فصل کنار نام پرسپولیس قرار دارند. البته به شرطی که آن‌ها دور از آزادی باشند.

وبسایت نود: بهترین تیم، بهترین خط حمله، بهترین گلزن و شکست ناپذیر. همه این عناوین، این فصل کنار نام پرسپولیس قرار دارند. البته به شرطی که آن‌ها دور از آزادی باشند.

افت رقبای قهرمانی پرسپولیس و نتایج خوب تیم برانکو در نیم فصل دوم، باعث شده اختلاف آن‌ها در صدر جدول هفته به هفته بیشتر شود و تساوی با نفت تهران هم نتواند نگرانی در مسیر قهرمانی این تیم به وجود آورد. با این حال، عملکرد پرسپولیس در این فصل به دو بخش داخل و خارج از خانه تقسیم می‌شود. در بازی‌های خارج از خانه، هیچ تیمی نمی‌تواند حتی فکر رسیدن به پرسپولیس را بکند اما در خانه، اوضاع متفاوت است.

پرسپولیس در جدول بازی‌های خارج از خانه با اختلاف ۷ امتیاز نسبت به گسترش فولاد که تازه یک بازی خارج از خانه بیشتر از آن‌ها انجام داده صدرنشین است. آن‌ها بهترین خط حمله هستند و دقیقا ۵۰ درصد، نسبت به دومین خط حمله موفق بیشتر گل زده‌اند. بهترین خط دفاع را هم در اختیار دارند و علیپور و مسلمان با ۶ گل و ۶ پاس گل، دست نیافتنی به نظر می‌رسند. به این‌ها، شکست ناپذیری پرسپولیس در بازی‌های بیرون از خانه را هم اضافه کنید. همین آمارها، پرسپولیس را هم تبدیل به صدرنشین لیگ برتر کرده اما در صورتی که قرار باشد بازی‌های آزادی در نظر گرفته شود، اوضاع تا این مقتدرانه نیست.

در حال حاضر استقلال، صدرنشین جدول بازی‌های خانگی لیگ برتر است. البته استقلالی‌ها، به اندازه پرسپولیس از بازی‌های خانگی امتیاز گرفته‌اند اما بخاطر گل زده بیشتر صدرنشین هستند و تیم برانکو در رده دوم قرار دارد. علاوه بر استقلال، ۴ تیم دیگر هم در بازی‌های خانگی‌شان بیشتر از پرسپولیس گل زده‌اند. در جدول گلزنان، مرتضی تبریزی با ۷ گل در صدر قرار دارد و در جدول پاس گل‌ها هم معین عباسیان، صدر را با مسلمان شریک است. پرسپولیسی‌ها تنها باخت فصل را هم در خانه به پیکان داده‌اند. تنها اقتدار خانگی پرسپولیس، مربوط به خط دفاعی است که دروازه این تیم با دو گل خورده و ۷ کلین شیت، نفوذ ناپذیر به نظر می‌رسد.

بر خلاف روند معمول، پرسپولیس این فصل خارج از خانه بهتر از ورزشگاه آزادی نتیجه می‌گیرد و برای بهتر شدن روندش، باید اقتدار بیرون خانه را به بازی‌های خانگی تزریق کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رفتن گشتن یک مورد پیدا کردن که پرسپولیس اول نیست آنهم با تفاضل گل کمتر ،برید خوش باشید اینجا شما اولید به همین خاطر هم باید جام قهرمانی رو بدن به شما ......

    • بدون نام

      زنگ تفريح عرب

    • تاجی ام

      لنگی جان بعد نیم قرن از غار اومدی بیرون. برو تو امارکلی لیگ برتر تو تاریخ کل لیگ برتر ببین آمارها ب نام چ تیمیه. خوبه قبلن برنامه نود هم پخش کرده بود. صدسال دیگ باید ادامع بدید تا ب تاج برسید.

    • بدون نام

      اره بابا شما کیسه کشا اولید. ما هم چغندر... خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج