اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۸۲۶۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ردپای کی‌روش در لیگ برتر؛ شهر پُر دفاع

لیست آخر کی‌روش منتخبی از بهترین بازیکنان فاز دفاعی لیگ برتر بود.

وب‌سایت نود: آخرین لیست کی‌روش برای جام‌جهانی که در غیاب نام لژیونرها صادرشده است یک نکته ویژه دارد. حضور پرتعداد بازیکنان فاز دفاعی در این لیست و کم تعداد بودن مهاجمان دعوت شده از لیگ. مهدی طارمی، وحید امیری، ترابی و علی قلی‌زاده تنها بازیکنان فاز هجومی هستند که در لیست کی‌روش حضور دارند. بقیه بازیکنان این لیست را مدافعان، دروازه‌بانان و هافبک‌های دفاعی تشکیل می‌دهند. این لیست می‌تواند نکات زیادی را داشته باشد. یکی از این نکات این است که کی‌روش فاز هجومی‌اش را با استفاده از بازیکنان لژیونر که در لیگ برتر حضور ندارند و اضافه شدن طارمی تکمیل کرده است و هیچ بازیکنی از لیگ به غیر از گزینه‌های قدیمی مثل ترابی و امیری قرار نیست به این لیست اضافه شوند.

نکته دوم تاثیر تفکرات کی‌روش در لیگ برتر است. تیم‌هایی که یکی پس از دیگری رکوردهای دفاعی را می‌شکنند و خوب بودن در دفاع را از همدیگر پیشی می‌گیرند. وجه مشترک سرخابی‌ها در چند هفته اخیر اقتدار فاز دفاعی‌شان است. اتفاقی که در دیگر تیم‌های لیگ هم می‌توان آثاری از آن را مشاهده کرد. این مساله نشان می‌دهد که تفکرات کی‌روش در اکثر تیم‌های لیگ جاری است و بعد از موفقیت تیم‌ملی، بسیاری از مربیان استفاده از فوتبال تدافعی‌تر را در دستور کار خود قرار داده‌اند. حاصل همین تفکرات لیستی از مدافعان و هافبک‌دفاعی‌های خوب است که انتخاب از میان آنها هم کار سختی است.

البته شانس خوب آنها این است که کی‌روش در فاز دفاعی فقط پورعلی‌گنجی و عزت‌اللهی را به عنوان لژیونر در اختیار دارد و بازیکنان داخلی شانس بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارند. با این حال شاید بسیار سخت است که با توجه به عملکرد دو تیم سرخابی و دیگر مدافعان لیگ برتر کسی بگوید که بازیکن انتخابی از میان امید ابراهیمی و کمال کامیابی‌نیا، روزبه چشمی و مجید حسینی، جلال حسینی و پژمان منتظری کدام یک هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج