adexo3
۶۵۸۵۶۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رمضانی: سبک بازی‌ام شباهت به بازی دایی دارد

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: از دوران نوجوانی آرزویم این بود که شاگرد علی دایی شوم، او الگوی من در فوتبال است.

خبرگزاری فارس: آرمان رمضانی درباره حضورش در تیم سایپا اظهار داشت: من در جام حذفی که اکسین با سایپا بازی داشت مقابل تیم سایپا بازی کردم و در همان بازی توانستم نظر مساعد علی دایی را کسب کنم. در آن مسابقه یک پاس گلی دادم اما گل نزدم. در نهایت هم در نیم‌فصل به سایپا آمدم و در بازی با استقلال خوزستان آقای دایی به من اعتماد کرده و خوشحالم پاسخ اعتمادش را دادم و توانستم در اولین حضورم در سایپا گلزنی کنم.

وی در مورد تفاوت سبک لیگ برتر با لیگ یک گفت: من با تیم‌های ملوان و فجرسپاسی سابقه بازی در لیگ برتر را داشتم اما تیم سایپا از نظر فنی و تاکتیکی خیلی با آن تیم‌ها متفاوت است. یک باشگاه حرفه‌ای است. سطح مسابقات لیگ برتر بسیار بالاتر از لیگ یک است.

رمضانی در مورد اینکه زیر نظر مربی کار می‌کند که خودش آقای گل فوتبال جهان است، عنوان کرد: از نوجوانی و جوانی آرزویم بود که با علی دایی کار کنم و شاگرد این مربی شوم. علی دایی الگویم در فوتبال بوده و هست که خوشبختانه در جام حذفی این فرصت نصیبم شد که بتوانم مقابل تیم دایی بازی کنم و دیده شوم. خیلی چیزها می‌توانم از علی دایی یاد بگیرم. سبک بازی‌ام شباهت به بازی علی دایی دارد از نظر فنی می‌توانم خیلی چیزها از علی دایی یاد بگیرم.

وی در مورد بازی با استقلال در روز جمعه گفت: سایپا و استقلال هر دو ۲۷ امتیازی هستند و این بازی از نظر جدولی هم بسیار حساس است. استقلال شرایط خوبی پیدا کرده و در مسابقات اخیرش هم خوب نتیجه گرفته است اما بازیکنان سایپا هم بسیار با انگیزه هستند و می‌خواهیم دست پر از میدان خارج شویم.

مهاجم سایپا در مورد اینکه فکر می‌کند بتواند به استقلال گل بزند، گفت:من با فجر سپاسی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی بازی کردم و اگر در ترکیب قرار بگیرم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم سایپا و گلزنی به استقلال انجام می‌دهم.

رمضانی در مورد اینکه احتمال دارد سایپا یک مهاجم جدید دیگر مثل نانگ بگیرد، گفت: حق هر باشگاه است که در نقل و انتقالات بازیکنان مدنظرش را جذب کند. من هم روحیه جنگندگی و رقابت دارم و تلاش می‌کنم توانایی‌هایم را به معرض نمایش بگذارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج