adexo3
۶۵۸۸۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس – طارمی؛ دو سر برد يا دو سرباخت؟

انتقال مهدي طارمي به الغرافه قطر مهمترين نقل و انتقال زمستاني فوتبال ایران تا اينجاي فصل است . انتقالي كه هر دو طرف یعنی باشگاه و طارمي مي توانند از آن هم سود ببرند و هم زيان .

وبسایت نود: انتقال مهدي طارمي به الغرافه قطر مهمترين نقل و انتقال زمستاني فوتبال ایران تا اينجاي فصل است . انتقالي كه هر دو طرف یعنی باشگاه و طارمي مي توانند از آن هم سود ببرند و هم زيان .

بررسی سودهای این انتقال:

قرارداد طارمي در پايان فصل با پرسپوليس به پايان مي رسد ، از آنجايي كه طارمي در پايان فصل بازيكن آزاد مي شد مي توانست خيلي راحت و بدون پرداخت پولي به عنوان بازيكن آزاد به هر تيمي كه مي خواست برود. طبق مصاحبه امروز افشين پيرواني ، باشگاه بارها به او پيشنهاد تمديد قرارداد داده كه طارمي نپذيرفته است ، در اين شرايط بهترين كار براي پرسپوليس براي بازيكني كه دلش با اين تيم نيست فروش او به الغرافه بود كه مشتري دست به نقدي هم بود.

نکته دیگر این است که طارمي مدتهاست قصد بازي در خارج از كشور را دارد. بازي در ليگ ستارگان قطر مي تواند شروع خوبي براي مهدي طارمی در سال جام جهاني باشد ، باتوجه به اتفاقات چندماهه اخير و محروميتي كه نصيب پرسپوليس شد طارمي مي خواهد از اين فضا فاصله بگيرد و در پايان فصل با درخشش در جام جهاني به اروپا برود. فراموش نكنيد دايي، نكونام و كريمي هم با درخشش در تيمهاي عربي به اروپا رفتند. این نکته نباید فراموش شود که در اين ماجرا مثالهای نقضی هم داریم.

بررسی ضررهای این انتقال:

پرسپوليس فقط دو مهاجم تخصصي به نامهای منشا و عليپور دارد و از دو پنجره نقل و انتقالاتی هم محروم است. اگر يكي از آنها مصدوم يا محروم شود، با توجه به بازيهاي فشرده پرسپوليس در ليگ و آسيا مطمئنا دست برانكو در پوست گردو مي ماند. برخی معتقدند شايد معرفت حكم مي كرد با توجه به محروميت پرسپوليس كه به واسطه مدیریت وقت باشگاه و خود طارمی به وجود آمد مهدي طارمي براي بدست آوردن دل هواداران هم شده در پرسپوليس مي ماند و جبران مافات مي كرد اما او چمدانها را بست و به قطر سفر کرد. حركتي كه خشم بخش قابل توجهي از هواداران پرسپوليس را برانگيخته است. انتقالي كه اگر با عدم نتيجه گيري پرسپوليس در ادامه فصل همراه باشد هواداران هرگز او را نخواهند بخشيد. هر چند با توجه به وضعیت لیگ، امکان قهرمان نشدن پرسپولیس در لیگ کم است اما به قول آن جمله معروف، در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعاً بی عرضگی نشون داد....

    • بدون نام

      به سفر قطر کرد

    • Hiss

      متاسفم واسش

    • شش قلب قرمز

      همون بلایی که فرناز سر کیسه آورد، اینم میخواد سر ما بیاره!
      ولی کور خونده، وقتی لازم باشه «برانکو از سید جلال هم مهاجم می سازه».
      آقای طارمی واسمون گل زدی، بهت اعتبار بخشیدیم. پس بی حسابیم. یه وقت بعدها خودتو اسطوره پرسپولیس حساب نکنی!

    • آذ

      بردلنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج