اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۵۹۴۵۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

وسواس حسينی برای تمديد با استقلال

شروع خوبش در استقلال آنقدر تداوم پیدا کرد که توانست عنوان بهترین دروازه بان لیگ را از نظر بسته نگه داشتن دروازه به دست بیاورد.

وبسایت روزنامه گل: شروع خوبش در استقلال آنقدر تداوم پیدا کرد که توانست عنوان بهترین دروازه بان لیگ را از نظر بسته نگه داشتن دروازه به دست بیاورد و بالاتر از رکورداران لیگ از این حیث قرار بگیرد. سیدحسین حسینی که شب گذشته این عملکرد خوبش و همچنین دعوت شدن دوباره اش به تیم ملی بهانه ای برای عادل بود تا او را به برنامه ۹۰ دعوت کند اما نرفت.

این روزها همه جوره مورد توجه قرار دارد. جدا از هواداران که حسابی به این دروازه‌بان که کاپیتان رحمتی را نیمکت نشین کرده امیدوار هستند همه پیشکسوتان استقلال هم از آینده درخشان این گلر جوان و آتیه دار حرف به میان می آورند. مجموع این اتفاقات و روزهای خوب حسینی سبب شد تا باشگاه استقلال را به تکاپوی تمدید قرارداد با این گلر جوان بیندازد و از این دروازه بان که یک سال دیگر با آبی قرارداد دارد بخواهد که برای ماندن در جمع آبی ها 5 سال دیگر با آنها به توافق برسد. قطعا این آینده نگری باشگاه استقلال و حفظ سرمایه‌های موجود یک حرکت ایده آل از سوی هواداران است اما عدم توافق و جدی نگرفتن این مساله از سوی حسینی و پیگیری نکردن این موضوع جای تعجب داشت که چرا این گلر جوان نمی‌خواهد از این تور پهن شده به بهترین شکل ماهیگیری کرده و جایگاه خودش را در جمع آبی های پایتخت بیش از پیش محکم کند. اتفاقی که برای بیرانوند هم افتاد و بعد از درخشش در لیگ شانزدهم به یکباره به فکر تمدید قرارداد خودش تا سال 1400 با پرسپولیس افتاد و میخ خودش را در جمع قرمزپوشان محکم تر از قبل كوبيد.

حالا اینکه چرا حسینی این مساله را نپذیرفته یا فعلا پشت گوش انداخته را باید از بین شنیده های ما از اطرافیان این دروازه بان جوان و خوش آتیه دنبال کرد. حسینی جدای اینکه به اطرافیان خودش گفته برای تمدید قرارداد باشگاه فقط به او گفته بیا و هیچ عزم جدی برای این مساله وجود نداشته از یکسری مسایل دیگر هم حرف به میان آورده است.

ترس از سرنوشت بیرانوند

وقتی بیرانوند با هواداران سرخ پوش پایتخت قهر کرد و به یکباره حرف از ترانسفر شدن او به میان آمد قرارداد ۵ ساله اش با پرسپولیس و مبلغ درخواستی این تیم برای صدور رضایتنامه گلر ملی پوش کشورمان را حسابی آچمز کرد. خواسته ای که اجازه نداد بیرانوند جدا از اینکه پیشنهادی داشت یا نداشت سر از لیگ اروپا در بیاورد و بالاخره با کلی حرف و حدیث و آشتی با هواداران پرسپولیس در این تیم ماندنی شد. حالا این اتفاق حسینی را نگران کرده که تمدید قرارداد با استقلال شاید برای او هم مشکلی همانند دروازه بان شماره یک تیم ملی به وجود بیاورد. هرچند که حسینی گویا در قراردادش بندی دارد که می‌تواند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی از استقلال جدا شود اما قطعا او که یک سال دیگر با آبی های پایتخت قرارداد دارد در صورت این تمدید کاری مشکل برای ترانسفر شدن خواهد داشت.

یک پیشنهاد وسوسه کننده خارجی

جدا از این مساله که تمدید قرارداد حسینی او را با اما و اگر مواجه کرده اما مهمترین مساله‌ای که گویا باعث شده کمی گلر جوان استقلال برای تمدید قرارداد با آبی ها دست نگه دارد، بحث پیشنهاد خارجی است که گویا برای او پیدا شده است. این پیشنهاد از سوی یکی از نزدیکان حسینی به او شده و این دروازه که با باشگاه استقلال قرارداد دارد در جواب این پیشنهاد اعلام کرده که در صورت اعلام رسمی این مساله و این پیشنهاد به باشگاه استقلال پاسخ درستی بابت آن خواهد داد چرا که یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد. این مساله و اعلام این پیشنهاد خوب اروپایی به حسینی به نظر می رسد عاملی بوده که اجازه نداده این دروازه بان برای تمدید قرارداد ۵ ساله با استقلال عجله کند و با کمی حسابگری منتظر یک اتفاق خوب برای ادامه فوتبالش در سال منتهی به جام جهانی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید بره یه‌تیم اروپایی واگرنه اینجا فوتبالش نابود میشه .مخصوصا تو تیم کیسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگیا این که دروازبانه نترسید گل نمیزنه مجیدی نیست حسینیه خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج