۶۵۹۸۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حال سپاهان برای دربی خوب است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: ادامه کار زلاتکو کرانچار در سپاهان به نتیجه دربی اصفهان بستگی ندارد و با تمام قوا به مصاف حریفمان می‌رویم.

خبرگزاری مهر: مهدی اخوان درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان در آستانه دربی اصفهان و بازی با ذوب آهن گفت: تنها مشکل تیم، مصدومیت علی کریمی است. متاسفانه او را در اختیار نداریم اما با توجه به تمریناتی که کادر فنی برای تیم در نظر گرفته است باید بگویم شرایط خوبی داریم و آماده بازی متفاوت خود در اصفهان هستیم.

سرپرست سپاهان افزود: شرایط دربی با تمام بازی ها فرق دارد. هر تیمی بتواند روی مسائل روحی و روانی، بهتر عمل کند قطعا در این بازی هم نتیجه خواهد گرفت. باید حواسمان را جمع کنیم تا از کوچکترین موقعیت برای رسدن به گل استفاده کنیم. امیدوارم بازی پرتماشاگری را در نقش جهان شاهد باشیم و بتوانیم سه‌امتیاز بازی را مقابل ذوب آهنی که مربیان و بازیکنان خوبی هم دارد بگیریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت باخت سپاهان، تغییری در کادر فنی این تیم رخ می دهد یا نه؟ تصریح کرد: آقای کرانچار بالاترین تمرکز را دارد و امیدوار هستیم که با هدایت او بتوانیم دربی اصفهان را برنده شویم. اما اگر هر نتیجه دیگری هم رقم بخورد کرانچار باز هم سرمربی تیم خواهد بود و با قدرت به کارش ادامه می دهد.

اخوان درباره اتمام فعالیت مدیران باشگاه سپاهان در پنجره نقل و انتقالات اظهار داشت: فکر می کنم مهره های مد نظر کادر فنی به خدمت گرفته شده است و دیگر خریدی نخواهیم داشت. تا این لحظه، درخواست جدیدی هم مبنی بر خرید بازیکن جدید وجود نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج