adexo3
۶۶۳۲۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۸ مرد اصلی برانکو در ۱۹ هفته

شاکله اصلی تیم صدرنشین لیگ هفدهم را ۸ بازیکن تشکیل می دهند که در بیش از ۸۰ درصد دقایق بازی تیم شان، حضور داشته اند.

ورزش سه: برانکو که در لیگ هفدهم در ارنج تیمش تقریبا دست بسته بود اسکلت اصلی تیمش را با همان بازیکنانی ساخت که در ابتدای فصل در اختیار داشت. البته با محرومیت طارمی در همان هفته های نخست، پروفسور این فرصت را پیدا کرد تا یک بازیکن جدید را وارد پازل تاکتیکی اش کرده و به زوج منشا و علیپور در خط حمله برسد.

مهمترین چالش برانکو در ترکیب تیمش در مواجهه با منتقدین، حضور محسن ربیع خواه بود که در نهایت هم پروفسور مثل همیشه روی انتخابش اصرار کرد و تا همین حالا هم روی اثربخشی هافبک دفاعی تیمش تاکید دارد. در ۱۹ بازی و ۱۷۱۰ دقیقه حضور پرسپولیس در این فصل، ۸ بازیکن توانسته اند در بیش از ۸۰ درصد این دقایق بازی تیم شان، حضور داشته باشند.

۱۶۲۰ دقیقه و رکورد ۷۱۹ دقیقه ای بیرانوند

علیرضا بیرانوند سنگربان اول سرخپوشان در این فصل تنها در دیدار هفته نهم مقابل استقلال خوزستان فرصت بازی پیدا نکرد و بعد از آن با ۱۸ حضور ۹۰ دقیقه ای در ترکیب ثابت پرسپولیس رکورد ۱۶۲۰ دقیقه بازی را در این فصل ثبت کرده است. او در لیگ هفدهم موفق شد رکورد ۷۱۹ دقیقه کلین شیت متوالی را از خود برجای بگذارد که خیلی زود توسط دروازه بان استقلال شکسته شد. بیرانوند با دریافت ۶ گل در ۱۸ بازی، صاحب رکورد هر ۲۷۰ دقیقه یک گل خورده شده است. او با ادامه این روند در ترکیب سرخپوشان به احتمال زیاد یکی از سه دروازه بان تیم ملی در جام جهانی روسیه خواهد بود.

۱۵۳۰ دقیقه و مثلث شجاع، ماهینی و پسرخوانده

شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی و محسن ربیع خواه بازیکنانی هستند که تاکنون در ۱۷ بازی به طور کامل برای تیم شان بازی کرده اند. نکته جالب اینکه هروقت این سه بازیکن توسط برانکو به میدان رفته اند هیچگاه تعویض نشده اند. خلیل زاده در هفته دوازدهم و نوزدهم مقابل پدیده و سیاه جامگان دو نماینده فوتبال مشهد نتوانست برای سرخپوشان بازی کند. شجاع در این فصل دو بار مقابل فولاد و استقلال خوزستان موفق به گلزنی شده است. ربیع خواه در هفته های سوم و ششم مقابل نفت تهران و پیکان در ترکیب تیمش غایب بود. این بازیکن که به پسرخوانده برانکو معروف شده، بی هیچ گل زده و پاس گل تنها سه کارت زرد مقابل استقلال، سپیدرود و سیاه جامگان دریافت کرده است. حسین ماهینی نیز در هفته های دوازدهم و شانزدهم برابر پدیده و فولاد نتوانست به میدان برود. او در دیدار با استقلال خوزستان یک بار موفق به دادن پاس گل شده است.

۱۴۵۷ دقیقه، محمد انصاری مردی در سایه

محمد انصاری پسر بی حاشیه پرسپولیسی ها نیز در دو دیدار برابر گسترش فولاد و پیکان جایی در ترکیب برانکو پیدا نکرد و مقابل سایپا و پدیده نیز در ۱۰ دقیقه پایانی بازی تعویض شد. او هم تنها یک کارت زرد در دیدار با فولاد دریافت کرده است. انصاری در ابتدای فصل بیشتر به عنوان مدافع میانی به میدان می رفت و با اضافه شدن شجاع خلیل زاده و بهبود مصدومیت سیدجلال حسینی به سمت چپ تیمش بازگشت.

۱۴۰۲ دقیقه، آقای گل و هر ۱۱۷ دقیقه یک گل

علی علیپور که با ۱۲ گل زده عنوان آقای گل لیگ هفدهم را به خود اختصاص داده، با ۱۴۰۲ دقیقه حضور آمار هر ۱۱۷ دقیقه یک گل را به ثبت رسانده است. او در کنار این ۱۲ گل، با دو پاس گلی که مقابل ذوب آهن و تراکتور داده بی شک موثرترین بازیکن برانکو در این فصل بوده است. علیپور در بازی افتتاحیه تنها اخطار و اخراج خود در این فصل را تجربه کرده است.

۱۳۶۹ دقیقه، از وحید تا کمال

دو بازیکن در ترکیب سرخپوشان حضور دارند که به طور مشترک رکورد ۱۳۶۹ دقیقه بازی را ثبت کرده اند. امیری در هفته نهم و شانزدهم مقابل استقلال خوزستان و فولاد غایب بود. او در دیدار با پیکان و تراکتور به عنوان بازیکن وارد زمین شد و در ۷ بازی نیز در دقایق پایانی بازی تعویض شده است. امیری با یک گل زده و ۴ پاس گل از بهترین های تیمش بوده که همواره در خدمت تیم و موثر بازی می کند. کامیابی نیا نیز در هفته های چهارم و هفتم مقابل سیاه جامگان و سپاهان فرصت بازی پیدا نکرد و در ۲ بازی مقابل فولاد و تراکتورسازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده است. کمال با ۳ گل زده و یک پاس گل از مهره های کلیدی برانکو در میانه میدان به شمار می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج