فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی و در زمان خروج از زمین با حرکتی جنجالی هواداران گسترش را به سکوت فرا خواند.
ورزش سه: فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی و در زمان خروج از زمین با حرکتی جنجالی هواداران گسترش را به سکوت فرا خواند.
فرشاد احمدزاده که در دقیقه 85 جای خود را به شایان مصلح داده بود، برای اینکه وقت بازی تلف نشود از خط عرضی کنار دروازه گسترش قصد خروج از زمین را داشت که با شعار هواداران اندک گسترشی مواجه شد.
او در حالی که کاملا از انبوه عکاسان پشت دروازه گسترش فولاد آگاهی داشت نسبت به این شعارها واکنش نشان داد و با علامت هیس ممتد خود تمام خط عرضی تا نیمکت گسترش را با این حرکت عبور کرد.
بدبخت سوزشش زیاده خب خخخخخخ ببین فیروز جیکار کرد با فرشاد قزمیت که اينطوري شده خخخخخخ ویلچری های بدبخت
بدون نام
توی فوتبالی که داور بازی بخاطر رنگ تیم وقت بیش از وقت اضاف اعلام شده میگیره تا تیمش نبازه باید کاگل گرفت!؟
بدون نام
ازیک لنگی ازاین بیشترانتظارنمیره
فریبا
حالا ببینیم کمیته انظباطی این لنگیو محروم میکنه یا نه
بدون نام
اون خودفروش عددی نیست
pesarbad
اره منقاروند و دایومی هم به طرفدارا گسترش هیس نشون داد اصالت فقط قهرمانی نیس ک حتی افتخارات تاج هم خیلی بیشتر لنگه ولی طرفدارا ک اعتراض میکنن علی قربانی اشک میریزه و بازیکنا لنگ هیس نشون میدن این مکتب لنگ رو نشون میده
پاسخ ها
بدون نام
کیسه کشا یه بار ندیدم مثل آدم حرف بزنید این نشون دهنده شعور نداشتتونه دیگران رو مسخره میکنید میگید استقلالیا خوبن شما اول برید شعور حرف زدن یاد بگیرید بعد نظر بدید بعدشم آبو بریزید همونجا که می سوزه
چندتا بازی روزنامه ها وهواداراشووکه البته مدتیه خوب کارمیکنه درنبودطارمی البته اینم متاسفانه جوگیرشده البته تیم بزرگتر میخواد برای اینه!هرچندبزرگانی مثل کریم باقری خوش اخلاق هستند اما متاسفانه این تیم بجز وحید وماهینی همه جوگیرند
شیشتقلالی ام
کیسه کشای بدبخت کجای جدولید
بدون نام
این بچه زیاد پرو شده کمیته انظباطی اگه استقلالی بود الان وای بحالش
طاها
تیمهاباید خجالت بکشند که جلوی پرسپولیس این طور فوتبال بازی میکنن آدم حالش بهم میخوره،فعلا همگی زیرشید،،هییییییییییییییییییس
ش
اتفاقات فیروزبدموقع سوخت فکری واسش بعدواسه اونایی که هم واسه نتیجه هم واسه فیروزسوختن بکنید
ش
پیتزا فروش حیا کن مکتب لنگه یادتون نرفت
تاجیم با افتخار
شعور رو باید لنگیای بدبخت یاد بگیرن بد به طرف دارهاشون هم یاد بدن هیییسسس فقط مال لنگیاس که به طرفدارهاشون نشون میدن احترامشون برا طرفدارهاشون در این حده
نظر کاربران
بدبخت سوزشش زیاده خب خخخخخخ ببین فیروز جیکار کرد با فرشاد قزمیت که اينطوري شده خخخخخخ ویلچری های بدبخت
توی فوتبالی که داور بازی بخاطر رنگ تیم وقت بیش از وقت اضاف اعلام شده میگیره تا تیمش نبازه باید کاگل گرفت!؟
ازیک لنگی ازاین بیشترانتظارنمیره
حالا ببینیم کمیته انظباطی این لنگیو محروم میکنه یا نه
اون خودفروش عددی نیست
اره منقاروند و دایومی هم به طرفدارا گسترش هیس نشون داد اصالت فقط قهرمانی نیس ک حتی افتخارات تاج هم خیلی بیشتر لنگه ولی طرفدارا ک اعتراض میکنن علی قربانی اشک میریزه و بازیکنا لنگ هیس نشون میدن این مکتب لنگ رو نشون میده
پاسخ ها
کیسه کشا یه بار ندیدم مثل آدم حرف بزنید این نشون دهنده شعور نداشتتونه دیگران رو مسخره میکنید میگید استقلالیا خوبن شما اول برید شعور حرف زدن یاد بگیرید بعد نظر بدید بعدشم آبو بریزید همونجا که می سوزه
مگه ورزشگاه بودی ک زود قضاوت میکنی.شعار اندک طرفداران گسترش خیلی بدبود علیهش
چندتا بازی روزنامه ها وهواداراشووکه البته مدتیه خوب کارمیکنه درنبودطارمی البته اینم متاسفانه جوگیرشده البته تیم بزرگتر میخواد برای اینه!هرچندبزرگانی مثل کریم باقری خوش اخلاق هستند اما متاسفانه این تیم بجز وحید وماهینی همه جوگیرند
کیسه کشای بدبخت کجای جدولید
این بچه زیاد پرو شده کمیته انظباطی اگه استقلالی بود الان وای بحالش
تیمهاباید خجالت بکشند که جلوی پرسپولیس این طور فوتبال بازی میکنن آدم حالش بهم میخوره،فعلا همگی زیرشید،،هییییییییییییییییییس
اتفاقات فیروزبدموقع سوخت فکری واسش بعدواسه اونایی که هم واسه نتیجه هم واسه فیروزسوختن بکنید
پیتزا فروش حیا کن مکتب لنگه یادتون نرفت
شعور رو باید لنگیای بدبخت یاد بگیرن بد به طرف دارهاشون هم یاد بدن هیییسسس فقط مال لنگیاس که به طرفدارهاشون نشون میدن احترامشون برا طرفدارهاشون در این حده