adexo3
۶۶۵۰۱۷
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

برومند: شفر، حسینی را خراب کرد

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که استفاده از سیدمهدی رحمتی به جای سیدحسین حسینی در دیدار مقابل پدیده خراسان اشتباه بوده است.

خبرگزاری تسنیم: پرویز برومند درباره تصمیم وینفرد شفر برای استفاده سیدمهدی رحمتی به جای سیدحسین حسینی در دیدار برابر پدیده خراسان اظهار داشت: این تصمیم، اشتباه محض بود. شفر با استفاده از رحمتی به نوعی ریسک کرد و در عین حال حسینی را هم خراب کرد. اگر خدای ناکرده رحمتی اشتباهی در بازی مرتکب می‌شد، برای همیشه از بین می‌رفت. خدا را شکر اتفاقی نیفتاد.

وی در ادامه افزود: شفر این بچه (حسینی) را خراب کرد. او این همه خوب بازی کرد و رکورد زد و پاداشش بازی نکردن بود! چه ربطی دارد که می‌گویند رحمتی را برای جام حذفی آماده می‌کنند؟! تصمیم، تصمیم غلطی بود. به لحاظ روحی و روانی، حسینی را از دست دادند، اما رحمتی را که چند بازی به میدان نرفته بود، دوباره به دست آوردند.

دروازه‌بان پیشین استقلال خاطرنشان کرد: اگر نظر من را خواسته‌اید، باید بگویم تصمیم اشتباهی بوده است. اینکه نظر شفر چه چیزی بوده و به چه نتیجه‌ای رسیده است، نمی‌دانم. بهترین پاداش برای حسینی بازی کردن بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرف مفت نزن مربی میدونه چیکار کنه باید هر دو در شرایط مسابقه باشن

    • بدون نام

      شما یه کم مغرور نیستی احیانا؟!

    • ۱۲۳

      بهترین خدمت را به بیرانوند کرد چون حسینی تا فیکس شدن در تیم ملی راه زیادی نداشت

    • بدون نام

      کاملا موافقم با نظر ۱۲۳

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان تیم در آرامش باید باشه بیخودی هندونه زیر بغل حسینی جوون نزارین پولی که رحمتی گرفته باید هدر نده نگهداشتن هردو در حالت رقابت و مسابقه وظیفه سفره اگه رحمتی بازی نکنه و بخواد بره پولی گیر تیم نمیاد پس بهتره ادای حسن روشن رو برومند در نیاره حسینی الان باید تمرکز داشته باشه قرمزها از حرفای برومند آتو میگیرن ودنبال خراب کردن حسینی جوان هستن

    • نیما اردلان

      آقای برومند لطفا تیم رو به حاشیه نبر!

    • علی قنبری

      شما کیسه ها به خودتونم رحم نمیکنید...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای برومند تاز نفسی به راحتی از دست انتقادهای جا وبیجای اقایروشن تقریبا راحت شدیم شما حالا شاخ شدی عزیزمن خودت که دروازبان اول استقلال بود و رفتار مشابهی با خود شما شده بود مگر با یک بازی نیمکت نشینی دروازه بان خراب میشه و شما بعداز نیمکت نشینی خراب شدی؟ نظر مربی به همه چیز ارجحیت داره وشما که پیش کسوت استقلا ل هستی باید احترام بگذاری در ضمن مگه شفر پدر کشتگی با حسینی داره حتما یچیزی در سر داره چون از همه به بازیکن وتیم نزدیکتره وشما حد اقل چند بازی صبر کنید بعد انتقاد کنید وزود شمشیر از رو.نبندید اونم بخاطر رفیقتون اقای منصوریان اولویت شما باید تیم استقلال باشه نه رفاقت با رفاقت و باند بازی نمیشه تیم داری کرد دوره اش گذشته اقای جان حرفه ای فکر کن اقای حرفه ای یا حق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج