۶۶۵۴۹۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تارتار: بدشانسی را جلوی استقلال جبران می‌کنیم

به شانس و داستان بدشانسی در فوتبال ایمان آورده و حالا به این شرایطی که پارس جنوبی پیدا کرده که توپ‌هایش گل نمي‌شود و حریف در اندک موقعیت به گل مي‌رسد، یکی از معتقدان به شانس شده است‌.

وبسایت روزنامه گل: به شانس و داستان بدشانسی در فوتبال ایمان آورده و حالا به این شرایطی که پارس جنوبی پیدا کرده که توپ‌هایش گل نمي‌شود و حریف در اندک موقعیت به گل مي‌رسد، یکی از معتقدان به شانس شده است‌. مهدی تارتار که از برخی انتقادها به تیمش ناراحت است و از به کار بردن کلمه بحران در مورد پارس جنوبی که به عنوان یک تازه وارد در لیگ برتر خوب نتیجه گرفته و جزو مدعیان است گله دارد از تلاش برای بازی با استقلال مي‌گوید‌. جایی که او و شاگردانش که آنها را با معرفت خطاب مي‌کند به دنبال سه امتیاز این بازی در آزادی هستند تا از بدشانسی برای خودشان یک شانس خوب بسازند‌.

از تساوی با استقلال خوزستان شروع کنیم که پارس جنوبی بازي خوبي انجام داد اما بازهم نبرد‌.

واقعا این مسابقه، مسابقه‌اي بود که در آن عدالت فوتبال رعایت نشد و در روزی که مي‌توانستیم با اختلاف چند گل برنده بازی شویم با مساوی از زمین بیرون آمدیم‌. وقتی مدام فرصت از دست مي‌دادیم به یکی از همکارانم روی نیمکت گفتم از این بازی باید ترسید که با این شرایط باید تاوان بدهیم‌. تاوان هم این شد که در نیمه دوم با یک اشتباه فردی گل مساوی را خوردیم‌.

واقعا دلیل این نبردن پارس جنوبی را در حالی که خوب بازی مي‌کنید و موقعیت زیادی ایجاد مي‌کنید را چه مي‌بینید‌. مشکل فنی یا داوری است یا شما هم معتقدید بدشانسی عامل اصلی این مساله است‌.

من در گذشته زیاد به شانس اعتقاد نداشتم اما در این بازی‌هاي اخیر شرایط به گونه‌اي رقم خورده که دیگر به آن اعتقاد پیدا کردم‌. گل‌هایی را نمي‌زنیم که واقعا برایم عجیب است‌. توپ به تیرک مي‌خورد اما به گل تبدیل نمي‌شود و بدبیاری مي‌آوریم‌. اصلا نمي‌شود گفت تیم من از نظر فنی مشکل دارد یا بچه‌ها افت کرده‌اند چون تیم من به مراتب بهتر بازی مي‌کند اما همان طور که گفتم حالا به بدشانس بودن مان ایمان آوردم‌. این بدشانسی است که با این همه موقعیت توپ‌ها به گل تبدیل نمي‌شود و تک موقعیت حریف وارد دروازه ما مي‌شود‌. اینجاست که به حرف امیر قلعه نویی ایمان مي‌آورم که مي‌گوید شانس دخیل است و ایشان با صراحت حتی در روزهایی که تیمش خوب نبود مي‌گوید با خوش شانسی برنده شدیم‌.

در بین این بدشانسی‌ها اما گلایه هواداران هم حسابی اسباب ناراحتی شما را فراهم کرد و اتفاقات عجیبی هم روی سکوها در بازی با استقلال خوزستان افتاد و انتقاد شدیدی به شما بابت روند تیم کردند‌.

در وهله اول باید بگویم آن عده که انتقاد کردند تعداد اندکی بودند‌. به نظرم دلیل این اتفاقات روند خوب تیم ما در نیم فصل نخست بود که توقعات بالا رفت‌. آن هواداران خوب ما باید یک چیز را بفهمند که ضمن تشکر از همه آنها که همیشه در کنار ما هستند و بازهم مي‌خواهیم این حمایت را ادامه دهند باید بگویم تیم پارس جنوبی جم برای ماندن در لیگ بسته شد‌. به خوبی یاد دارم زمانی که ما در بازی‌هاي دوستانه نتیجه را واگذار مي‌کردیم همه آنها نگران بودند که سقوط کنیم‌. به همین خاطر با ارزیابی خوبی که داشتیم بهترین بازیکنان را کنار هم جمع کردیم ولی به نظر من‌اي کاش این طور نمي‌شد‌. شاید اگر ما هم مثل بقیه تیم‌هاي تازه وارد لیگ برتر پله پله جلو مي‌آمدیم و همیشه ترس از سقوط داشتیم، بهتر مي‌شد تا قدر زحمات این بازیکنان، مدیریت و کادرفنی که من کمترین زحمت را بین آنها کشیده ام، بیشتر مي‌دانستند‌. این بچه‌ها خیلی زحمت مي‌کشند و از نظر من مربی کار بزرگی انجام داده اند‌. با این حال امیدوارم در این چند بازی باقی مانده تا آخر فصل ما را تحمل و بازهم تیم را حمایت کنند‌.

اما قبول دارید این بالا رفتن سطح توقع به خاطر عملکرد خوب تان طبیعی بود که حالا نسبت به خوب نتیجه نگرفتن تیم واکنش نشان مي‌دهند و حالا حرف از بحران در تیم مهدی تارتار مي‌زنند‌.

من باید اینجا گلایه‌اي از برخی دوستان رسانه‌اي داشته باشم که بعد سه، چهار هفته تساوی حرف از بحران پیش مي‌کشند و مي‌گویند تیم مهدی تارتار در بحران نتیجه‌گیری است‌. بحران برای ما نیست بلکه برای تیم‌هايي مثل سپاهان، پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، ذوب آهن و..‌. است‌. ما چطور بحران داریم که در همین روند نتیجه‌گیری جزو سه تیم‌هاي بالای جدول هستیم‌. هواداری که به ما حرف از بحران مي‌زند در تاریخ لیگ برتر نگاه کند کدام تیم تازه وارد لیگ چنین نتایجی گرفته است‌. در این چند سال من فقط تیم بهمن که آنهم در لیگ آزادگان بود را به یاد مي‌آورم که هزینه‌هاي میلیاردی کرد و تیمش پر از ملی‌پوش بود و در نهایت دوم شد‌. ولی در لیگ برتر این طور نبوده که تازه از لیگ برتر بیاید و در کورس قهرمانی قرار بگیرد و به نظرم باید توقعات به جا باشد.

و دراین مسیر بدشانسی این هفته با استقلال بازی دارید که با آمدن شفر تیمی متفاوت از تیم علیرضا منصوریان در جم است که توانستید آنها را شکست دهید‌.

خدا را شکر تیم پارس جنوبی نشان داده که در بازی‌هاي خارج از خانه تیمی باقدرت است و امتیازات خوبی هم کسب کرده است‌. نمونه آن سپاهان، تراکتورسازی و ذوب آهن است که مقابل این تیم‌ها که همه از قدرت‌هاي لیگ هستند امتیازات خوبی جمع کردیم‌. سپاهانی را بردیم که پرافتخارترین تیم لیگ برتر است یا ذوب آهن که این روزها با امیر قلعه نویی روند خوبی دارد و مثل استقلال و پرسپولیس است‌. پارس جنوبی همیشه مقابل تیم‌هايي که فوتبال بازی مي‌کنند بهترین نمایش را دارد و ما از بازی با استقلال که فوتبال بازی مي‌کند استقبال مي‌کنیم‌. تیم‌هايي مثل استقلال و پرسپولیس ضدفوتبال و بسته بازی نمي‌کنند و نمي‌آیند جلوی ما وقت کشی کنند‌. باید قدردان این بچه‌ها باشیم که همه جلوی ما برای نباختن به میدان مي‌آیند پس از بازی با تیم‌هاي بزرگ استقبال مي‌کنیم‌. بابت بازی با استقلال در آزادی هم هیچ نگرانی وجود ندارد چون به توانایی خودمان ایمان داریم و ان شاءا..‌. مقابل استقلال این بدشانسی را به یک شانس خوب سه امتیازی برای خودمان تبدیل مي‌کنیم‌.

حرف از بحران زدیم اما قبول دارید که بابت پنالتی امتیازات زیادی را از دست دادید و حداقل الان 5 امتیاز را مقابل سپاهان، پرسپولیس و استقلال خوزستان از دست داده‌اید و در این خصوص بحران دارید‌.

از دست دادن پنالتی در طول بازی فوتبال یک مساله طبیعی است و مي‌بینید که در بازی‌هاي این هفته بازیکنان بزرگی مثل ایرانپوریان و امید ابراهیمی پنالتی از دست دادند‌. ما هر هفته تمرین پنالتی مي‌کنیم اما هیچ‌گاه تیم و بازیکنان را بابت این مساله تحت فشار قرار نمي‌دهیم و امیدوارم در ادامه این مشکل حل شود و امتیازات بی جهت را از دست ندهیم‌.

و اینکه بعد از اعتراض هواداران به شما در بازی با استقلال خوزستان بازیکنان تیم شما یکپارچه در مصاحبه‌ها یا در فضای مجازی به حمایت از شما پرداختند‌.

یکی از دلایل اصلی موفقیت پارس جنوبی جم ارتباط نزدیکی است که کادرفنی با بازیکنان دارد‌. همین اتفاق بود که اثرش را حالا در بالانشینی پارس جنوبی مي‌بینیم‌. من به بازیکنانم همیشه یک چیز را مي‌گویم که مربی در فوتبال اول خدا و بعد بازیکن را دارد‌. این بازیکنان هستند که مي‌تواند یک مربی موفق كنند و خوشحالم که بازیکنانی دارم که حاضرند برای موفقیت تیم و مربی‌شان از جان مایه بگذارند‌. واقعا از همه آنها ممنونم و باید بگویم که امسال تیمی دارم که بازیکنان آن و معرفت شان همیشه در ذهن من باقی خواهند ماند و امیدوارم همیشه موفق باشند و با قاطعیت مي‌گفتم در این ۸، ۹ سال چنین بازیکنان با ایمان، اعتقاد و معرفتی نداشتم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرف مفت نزن مردک!!! استقلال چقد بد بخت شده که هر کی از راه میرسه براش کری میخوانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج