adexo3
۶۶۵۷۴۴
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

مبلغ قرارداد ساغلام به ۷۵۰ هزار دلار می‎رسد

سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی اگرچه قراردادش را با مبلغ ۳۸۰ هزار دلار در هیات فوتبال تبریز ثبت کرد اما آپشن هایی در این قرارداد وجود دارد که می تواند آن را تا سقف ۷۵۰ هزار دلار افزایش دهد.

ورزش‌سه: ارتغرول ساغلام که چند روزی است به طور رسمی سرمربی تراکتورسازی شده، از روز گذشته با حضور در تمرینات کارش را هم استارت زد. ساغلام در حالی از دیروز تمرینات تراکتورسازی را زیر نظر که شب گذشته نیز قراردادش را در هیات فوتبال تبریز ثبت کرد.

قراردادی که دیشب با ساغلام در هیات فوتبال به ثبت رساند با مبلغ ۳۸۰ هزار دلار است که او با همین رقم برای فعالیت ۴ ماهه در تراکتور گران ترین مربی فوتبال ایران می شود. البته این همه بندهای قراردادی مربی ترکیه ای نیست و ساغلام در صورتی که بتواند خواسته های باشگاه تراکتورسازی را در فصل جاری محقق کند، مبلغ قراردادش را به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کند.

در قرارداد مربی ترکیه ای تراکتورسازی آپشن هایی وجود دارد که مبلغ این قراردادرا تا سقف ۷۵۰ هزار دلار بالا می برد. در این قرارداد آمده است که اگر تراکتور با هدایت ساغلام بتواند از لیگ برتر سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیای سال بعد را به دست آورد، ۱۰۰ هزار دلار پاداش به حساب سرمربی واریز می شود. از سوی دیگر اگر تراکتور بتواند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دور حذفی صعود کند، ۱۰۰ هزار دلار و در صورت صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا ۵۰ هزار دلار دیگر به مبلغ افزوده خواهد شد.

اگر همه این موفقیت ها حاصل شود ۲۰ هزار دلار دیگر به قرارداد اضافه می شود که رقم آن را به ۷۵۰ هزار دلار افزایش می دهد. به عبارت بهتر ساغلام در صورت کسب نتایج مطلوب در تراکتورسازی می‌تواند مبلغی در حدود ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دریافت کند.

این در حالی است که مربیان ترکیه ای معمولا ارقام بالایی در فوتبال دریافت می کنند و شاید این قراردادها برای آنها کاملا معمولی باشد اما به هر ترتیب چنین رقمی برای ساغلام در فوتبال ایران آن هم برای ۴ ماه کمی بالا است.

البته مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به استخدام مربیان گرانقیمت علاقه مند است . او در دوره مدیریت خود در پاس ، زمانی با مصطفی دنیزلی به توافق رسید که این مربی اعلام کرده بود هرگز قیمت خود را نخواهد شکست ؛ موضوعی که باعث شد این شایعه به وجود بیاید که دنیزلی به عنوان یک مربی در کلاس هفت رقمی با پاس قرارداد یک میلیون و یک دلاری امضا کرده است.

در زمان مدیریت آجورلو در استیل آذین نیز او رقم نسبتا به تومباکوویچ پرداخت کرد و حالا این اتفاق برای ساغلام نیز رخ داده است. درباره قرارداد ساغلام ذکر این موضوع هم لازم است که دستیاران وی هم رقم جداگانه ای دریافت خواهند کرد و البته حقوق آنها به صورت ماهیانه به حساب شان واریز می شود.

حالا هواداران تراکتورسازی بسیار امیدوار هستند با هزینه ای که برای جذب ساغلام شده است، این مربی بتواند تیم شان را به سرمنزل مقصود برساند و روزهای خوبی را برای سرخپوشان تبریزی رقم بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما چرا سوزش گرفتید کاش خواسته های مردم وباشگاه رو بر اورده کنه یک میلیون دلار بگیره نوش جونش

    • بی نام

      اهوازیم ... کار آذربایجانی های عزیز درست .

      پاسخ ها

      • مریم

        یاشاسین اهواز
        یاشاسین جنوبی های خون گرم

    • ش

      پول بیت المال رامیگیرن پرچم اجنبی میارن ورزشگاه

    • بدون نام

      معلوم نیست این همه پول رو از کجا می آورند و به این سرمربی میخواهند، بدهند؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج