اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۶۴۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به لندن رسید

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ادامه تور بین‌المللی خود وارد انگلیس شد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تور بین‌المللی نمایش جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ادامه مسیر خود به لندن رسید. در مراسم نمایش جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در لندن، پایتخت انگلیس آندره پیرلو و گئوف هورست حضور داشتند.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در تور بین‌المللی خود در کشورهای شش کنفدراسیون‌ جهانی فوتبال که شامل ۹۱ شهر و ۵۱ کشور می‌شوند به نمایش در خواهد آمد. این جام در برخی از کشورها همانند مغولستان، ایسلند و اتریش برای اولین‌بار به نمایش در می‌آید.

نایب‌رئیس شرکت کوکاکولا به عنوان اسپانسر اصلی تور بین‌المللی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز در این رابطه گفت: بسیاری از هواداران فوتبال در جهان خود را برای این رقابت‌ها مهیا می‌کنند و ما می‌خواهیم با نمایش جام جهانی این هیجان را هم‌اکنون به آنها بدهیم.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مربوط به نصب ۳۰۰ دوربین نظارتی در یکی از شهرهای میزبان این رقابت‌ها است.

گلب نیکیتین، فرماندار شهر نیژنی گورود اظهار داشت: پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۳۰۰ دوربین پیشرفته نظارتی جهت امنیت در خیابان‌های این شهر نصب خواهد شد.

هتل‌ها، ایستگاه‌های مترو و اتوبوس، اماکن اقامتی هیئت‌های فیفا و تیم‌های ملی شرکت‌کننده نیز در طرح نصب دوربین‌های نظارتی شهر نیژنی گورود قرار دارند.

جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۷ در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه با شرکت ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج