اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۷۵۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناظم‌الشریعه: ملی‌پوشان پژمرده می‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت که بازیکنان تیم ملی به دلیل برنامه فشرده لیگ برتر دچار مصدومیت می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم: سیدمحمد ناظم‌الشریعه درباره اردوی سه روزه ملی‌پوشان فوتسال در آذربایجان اظهار داشت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای من رضایت‌بخش بود. این اردو باعث شد بازیکنان ما کمی هماهنگ‌تر شوند، اما نکته ناامیدکننده آن، مصدومیت چند بازیکن‌مان بود. همیشه می‌گویم زمان لیگ‌مان مناسب نیست و اجازه بدهید ملی‌پوشان ما از زیر فشار لیگ خارج شوند. متأسفانه بازیکنان ما در این شرایط یک به یک جلوی چشم‌مان پژمرده می‌شوند!

وی با بیان اینکه این مصدومیت‌ها بدون شک حاصل برنامه فشرده لیگ برتر بوده است، گفت: نمی‌توانیم به راحتی از این بازیکنانی که برای تیم ملی تلاش کرده‌اند، بگذریم. اصغر حسن‌زاده در بازی اول مقابل آذربایجان مصدوم شد و در بازی دوم به او بازی ندادیم. حمید احمدی هم مصدوم شده است و باید ببینیم شرایط او چگونه خواهد بود. لیگ ما بدموقع و در مدت کمی برگزار می‌شود و به بازیکنان فشار می‌آید.

«این مصدومیت‌ها روی تیم ملی تأثیرگذار است»، سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان این جمله ادامه داد: اکنون سنگ‌سفیدی، حمید احمدی، اسماعیل‌پور و اصغر حسن‌زاده مصدوم هستند. مگر یک تیم می‌تواند چند مصدوم داشته باشد؟ اگر واقعاً تیم ملی را دوست داشته باشیم، باید در راستای این تیم برنامه‌ریزی کنیم.

ناظم‌الشریعه در مورد اردوی سایر تیم‌های آسیایی از جمله اردوی تیم ملی تایلند در مادرید و دیدار مقابل اسپانیا و پرتغال خاطرنشان کرد: آنها اردوهای اروپایی برگزار می‌کنند. خدا را شکر ما توانستیم مقابل بلاروس و آذربایجان بازی کنیم، اما برخی تیم‌های آسیایی اردوی یک هفته‌ای در اروپا برگزار می‌کنند. معلوم است که دنیای ما متفاوت است! اما ما ایران هستیم و امیدوارم با بازگشت مصدومان در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 2018 موفق شویم.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه آیا ملی‌پوشان ایران می‌توانند از عنوان قهرمانی خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که روز ۱۲ بهمن در چین تایپه برگزار می‌شود، دفاع کنند یا خیر، تصریح کرد: تمام تلاش خود را در همین راستا به کار می‌گیریم و می‌خواهیم بهترین نمایش خود را به معرض نمایش بگذاریم، اما بدانید کارمان خیلی سخت است. شرایط و تاریخ برگزاری لیگ برتر فوتسال ما خوب نیست و این برنامه فشرده سبب مصدومیت بازیکنان‌مان می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج