adexo3
۶۶۸۰۲۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس همچنان بهترین میهمان لیگ

پرسپولیس در یازدهمین دیداری که به عنوان مهمان به میدان رفته بود، موفق شد نهمین برد خود را به دست بیاورد تا همچنان عنوان بهترین تیم مهمان لیگ را به خود اختصاص دهد.

ورزش سه: صدرنشین لیگ هفدهم با کسب ۲۹ امتیاز از ۱۱ بازی خارج از خانه صاحب میانگین ۲.۶۳ امتیاز در این بخش شده است. شاگردان برانکو با این نتایج، رکورد برد ۸۱.۸ درصدی بازی های خارج از خانه را ثبت کردند تا عنوان بهترین مهمان لیگ هفدهم را از آن خود کنند.

سرخپوشان در دیدار مقابل تراکتورسازی، نفت تهران، گسترش فولاد، استقلال خوزستان، سایپا، پارس جنوبی جم، سپیدرود، سیاه جامگان و پیکان به عنوان مهمان به میدان رفتند که موفق به کسب 3 امتیاز از همه این 9 دیدار شدند. آنها در دور رفت و مصاف با سپاهان در اصفهان و بازی برگشت مقابل فولاد در اهواز به نتیجه مساوی دست یافتند.

پرسپولیس تا پایان فصل تنها ۳ بار دیگر از تهران خارج خواهند شد و باید مقابل صنعت نفت آبادان، پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان در خانه حریفان به میدان بروند. البته آنها در دربی ۸۶ و در مصاف با استقلال مهمان خواهند بود.

پرسپولیس همچنان بهترین میهمان لیگ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله داورها یاپولپولیس درمیهمانی اولند درپارتی وقلیان هم اولند شمااگر نه وزیر محترم ورزش وجوانان ورییس سازمان لیگ وداوران بودندند باید باچراغ موشی دنبال این تیم پول پولی بایدگشت این دوران بی عدالتی وتفاوتها به امید خدا به پایان خواهد رسید انشاء الله

      پاسخ ها

      • علی

        حالت خوب چی زدی دقیقا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج