اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۸۳۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گیت‌های الکترونیکی آزادی دست دوم درآمد

رییس فدراسیون فوتبال چند ماه قبل، وعده نصب گیت‌های الکترونیکی در ورزشگاه آزادی را داده بود اما هنوز مشخص نیست که این گیت‌ها نصب می‌شوند یا نه.

ایسنا: مهدی تاج چندی پیش وعده نصب گیت‌های الکترونیکی در ورزشگاه آزادی برای برقرای امنیت در مسابقات تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا را داد اما این موضوع در آستانه شروع این رقابت‌ها محقق نشده است.

او در مصاحبه خود از خرید ۳۷ گیت الکترونیکی خبر داد و گفت: "این گیت‌ها را در اختیار شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی گذاشته‌ایم. ورزشگاه باید به دوربین مجهز شود و باید افراد در صندلی‌هایی که از قبل مشخص شده بنشینند. این‌ها بایدهایی است که درباره آن به ما انتقاد می‌کنند و گفته می‌شود کی می‌خواهید این کارها را انجام دهید. باید از همین الان برای انجام این کارها اقدام کنیم. در صحبت‌هایی که با وزیر داشتم خوشبختانه او هم پذیرفت که این کارها انجام شود".

از سوی دیگر، حسن طباطبایی، مدیرعامل مجموعه ورزشی در گفت و گو با ایسنا، درباره وعده تاج برای نصب گیت الکترونیکی در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: گیت‌هایی که از سوی مهدی تاج مطرح شده، مربوط به سال‌ها قبل است که برای برگزاری مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی خریداری شده بود اما هیچ وقت به بهره برداری نرسید.

او درباره این که آیا این گیت‌ها می‌توانند کارگشای کنترل امنیت ورزشگاه‌ آزادی باشند،‌ گفت: در حال حاضر این گیت‌ها مطرح شده اما باید بررسی و تحقیق کنیم و ببینیم گیت‌ها به دردمان می‌خورند یا نه. این موضوع بخشی از کاری است که باید انجام دهیم.

بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قرار بود در سال ۲۰۰۹ میلادی در سه شهر ایران یعنی تهران، اصفهان (شهر فرهنگی جهان اسلام) و مشهد (شهر مذهبی) برگزار شود اما به خاطر اعتراض برخی کشورهای عربی به درج نام خلیج فارس روی مدال‌های مسابقات، لغو شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج