اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۹۴۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آن که جام خواهد، جور هندوستان کشد

قلعه‌نویی و شاگردانش برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن به مصاف قهرمان لیگ هند می‌روند.

ایسنا: تیم فوتبال ذوب آهن ایران، سه‌شنبه ۱۰ بهمن باید در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف قهرمان آی لیگ هندوستان برود. تیم آیزاول در دومین سال حضورش در آی لیگ هند توانست به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند و جواز حضور در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.

تیم آیزاول که یک سرمربی پرتغالی به نام خورخه منزس را روی نیمکت خود می‌بیند با ترکیبی مقابل ذوب آهن قرار می‌گیرد که اکثر آن‌ها را بازیکنان هندوستانی تشکیل داده‌اند.

تیم فوتبال ذوب آهن که هفتمین حضور خود را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می‌کند، می‌تواند با پیروزی در این دیدار خانگی به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. شاگردان امیر قلعه‌نویی در صورت پیروزی در گروه B مسابقه‌ها قرار می‌گیرند و با تیم‌های الدحیل قطر، الوحده امارات و لوکوموتیو ازبکستان هم‌گروه می‌شوند.

قلعه‌نویی و شاگردانش که این روزها در لیگ ایران، روزهای خوبی را سپری می‌کنند و با ۳۵ امتیاز در رده سوم لیگ برتر ایران قرار دارند به نظر نمی‌رسد برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان کار دشواری در پیش داشته باشند.

تیم فوتبال ذوب آهن بعد از این که AFC جواز حضور تیم نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا را لغو کرد، به عنوان جایگزین نفت به این مسابقه‌ها راه پیدا کرده است و فردا در ورزشگاه تازه بازسازی شده فولادشهر اصفهان رویاهای خود را در لیگ قهرمانان آسیا جست‌وجو می‌کند.

ذوب‌آهن ایران و آیزاول هند، سه‌شنبه ساعت ۱۷ به مصاف هم خواهند رفت. مرتضی تبریزی ستاره تیم فوتبال ذوب آهن با ۱۰ گل زده در لیگ ایران امید اول گلزنی این تیم در بازی فردا خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج