۶۶۹۶۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نجفى: به نورى و پارس جنوبی هشدار داده بوديم

وكيل باشگاه تراكتورسازى با ارائه توضيحاتى پيرامون شكايت اين باشگاه از محمد نورى و باشگاه پارس جنوبى گفت:در موعد مناسب پيرامون اين قرارداد غير قانونى هشدار داده بوديم.

خبرگزاری فارس: آرش نجفى، وکیل تراکتورسازی در خصوص شکایت این باشگاه از محمد نورى و باشگاه پارس جم گفت:ما به محض اطلاع از اقدام غیر قانونى محمد نورى در رسانه ها هشدار دادیم که هر باشگاهى به دنبال جذب این بازیکن باشد باید تبعات بعدى آن را بپذیرد و طبیعتا مسئولان باشگاه پارس جم نباید این هشدار را نادیده مى گرفتند.

وکیل باشگاه تراکتورسازى در خصوص علت شکایت این باشگاه گفت: محمد نورى مى بایست با کسب مجوز از باشگاه جدا مى شد و فسخ یک جانبه بدون دلیل موجه و قانونى قطعا غیر قانونى است. گرچه مقررات این اختیار را به بازیکن مربی و باشگاه داده که قرارداد خود را فسخ کنند و این فسخ هر چند به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اعلام می شود لیکن حق طرف مقابل جهت استیفا حقوق خود و اثبات ناموجه بودن آن را ساقط نمی کند. ممکن است با ارائه مدارک نادرست و ناقص موفق به دریافت برگه فسخ شوند اما قانون حق شکایت و اعتراض را براى باشگاه قرار داده که با اثبات تخلف بازیکن و باشگاه مقابل، مجازات هاى سختى در نظر گرفته مى شود.

نجفى در بیان دلیل تراکتورسازى پیرامون فسخ غیرقانونى اظهار داشت:محمد نورى با ادعاى عدم انجام تعهدات مالى باشگاه اقدام به فسخ غیر قانونى کرده در حالى که مستندات نشان مى دهد به تعهدات عمل شده و مدارک تکمیلى به فدراسیون و سازمان لیگ ارائه نشده بود اما با ارائه مدارک که همراه با لایحه شکایت باشگاه صورت گرفت عدم صحت این ادعا ثابت مى شود. همچنین محمد نورى در تاریخ ١٠ دى ماه با باشگاه توافق کرده با توجه به اینکه در لیست مازاد قرار داشته حاضر است با کاهش مبلغ قرارداد در تراکتورسازى ماندگار شود و توافقنامه جدیدى را به امضاء رسانده اما از ارائه آن به فدراسیون و سازمان لیگ خوددارى کرده که این حرکت خلاف اصول حرفه اى و اخلاقى است. طبیعتا اینگونه اقدامات نتایج و تبعات سنگینى براى بازیکن متخلف به همراه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج