adexo3
۶۶۹۹۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناظم‌الشریعه: مشکل اصلی ما مصدومیت‌ها است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: مشکل عمده ما مصدومیت بازیکنان است و یکی دو نفر را نمی‌توانیم همراه خودمان داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: محمد ناظم‌الشریعه در مورد بدرقه تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهارداشت: این موضوع که احترام به ورزشکار گذاشته می‌شود بهتر از گذشته شده و خیلی مهم است که این بچه‌ها دیده شوند. در حال حاضر یکی از مشکلات عمده ما مصدومیت بچه‌ها است و یکی دو بازیکن را نمی‌توانیم با خودمان ببریم البته گروه پزشکی کار می‌کنند و باید قبول کنیم که یک مقدار دیر است ، در هر صورت ما ایران هستیم و باید از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

وی در مورد اینکه برخی گفتند اگر ایران قهرمان نشود ناراحت می‌شویم، گفت: همه این را می‌گویند اما باید جایگاه یکدیگر را درک کنیم، ما خودمان هم ناراحت می‌شویم اما همه چیز به هم ربط دارد، ابزار ما بازیکنان هستند و لیگ خوب، تیم ملی قدرتمند می‌سازد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه برخی می‌گویند امکانات در حد تیم سوم جهان نیست، گفت: اتفاقاً الان سالن و البسه خوبی در اختیارمان است و شرایط فراهم شده است. کفپوش سالن استاندارد جهانی است به هر حال باید کم کم پیش برویم، قبلاً اینها نبود و رفته رفته بهتر می‌شود.

ناظم‌الشریعه با اشاره به شرایط تیم ملی گفت: نسبت به سال ۲۰۱۶ تعداد ۶ بازیکن ما تغییر کرده است و این موضوع تبعات و سختی‌های خودش را دارد و برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم. رقیبان آسیایی هم همه قدرتمند شده‌اند، ازبکستان ۲ فینال را تجربه کرده و ما حساب ویژه‌ای روی آنها باز کردیم، همین عراق چندین اردو داشته و میانمار هم مربی ایرانی دارد، مطمئناً سرمایه‌گذاری جواب می‌دهد.

وی در مورد اینکه فالکائو با یک گل دیگر آقای گل جهان می‌شود، عنوان کرد: چرا باید این مسائل هنگام سفر مطرح شود؟ ما به فالکائو کاری نداریم و به دنبال کار خودمان هستیم ، برنامه شمسایی از قبل بسته شده است و مسئولان صحبت‌ها را کرده‌اند، بحث من ملی است و باید تیم ملی را ببینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج